Weekje zon in oktober

Ik ben een 34-jarige vrouw, hetero, hbo-niveau. Tussen 15 en 31 oktober wil ik een weekje ontspannen in de zon, en als het kan ook iets van de omgeving zien.*** Ik ga voor een 8-daagse strandvakantie in Griekenland, Turkije, ******Spanje of dergelijke.

******Ik ben een rustig type, kan uren lui in de zon liggen, maar houd ook van een gezellig gesprek, een drankje, dansen, zomaar leuke ideeën om iets te ondernemen. Hier hoop ik een vrouw van ongeveer mijn eigen leeftijd te vinden, die het ook minder leuk lijkt om alleen een vitamine D-shot te halen. Mail me! ***[COLOR=Black]sowitha@gmail.com
[/COLOR]

:zon:hoi alles goed ik ben yuri 25 jaar, ik wil dit jaar nog op vakantie gaan maar heb geen leuk maatje om mee te gaan. ik hoop dat ik nog iets van je hoor groetjes

***Ik heb mijn oproepje veranderd. Toch liever een vrouwelijke reisgenoot, van ongeveer mijn eigen leeftijd. Een weekje zon, geen verplichtingen, (vooral 's avonds) gezelschap om de omgeving mee te verkennen.

groetjes, sowitha

Hallo,
ik ben Carine, 44 jaar en ben van plan om in oktober een weekje naar Turkije te gaan.
Hotel All In, ben hier van de zomer geweest en iemand leren kennen die ik graag wil terug zien. Aangezien deze persoon bijna gans de tijd moet werken en ik verder alleen moet reizen, lijkt het mij leuk om gezelschap te hebben !
Het hotel is zeer aangenaam.
Zelf ben ik te vinden voor wat zonnen, uitgaan, dansen, plezier maken en een goede babbel.
Als dit jou iets zegt, laat gerust iets weten.
Enig probleem zou de periode kunnen zijn, ik denk dat de laatst mogelijke vertrekdag momenteel 11 oktober is en er zijn niet veel plaatsen meer beschikbaar.

met vriendleijke groeten
Carine