Lekker naar de zon in oktober

Hoi hoi,

Zijn er mensen die in oktober lekker naar de zon gaan? Zou graag nog een weekje weg willen. Naar Turkije, Griekenland of Egypte.
Ik ben 21 jaar en hou van zon, zee, strand en uitgaan.

Hoi meisje

Ik zoek nog iemand om ongeveer de eerste week van oktober mee op reis te gaan.
Zon, zee en strand klinkt wel goed in mijn oortjes.
Uitgaan is dan eerder iets wat mij minder ligt. Terrasjes daarentegen weer wel.

Groetjes
Ruben

hallo,

lijkt me wel leuk naar Turkije of Griekenland maar heb in september geen tijd.

vanaf nu t/m 16 augustus kan ik wel.
maar dan kan jij zeker niet?

gr. André

Hoi ik ben van plan om in oktober naar kreta te gaan. [EMAIL=“richard.overweg@home.nl”]richard.overweg@home.nl

Wil zelf vanaf 11 oktober graag nog voor een weekje of 2 terug naar Alanya!
Overdag genieten van de nog altijd warme Turkse zonnestraaltjes, en 's avonds de gezelligheid opzoeken in een gezellige cocktailbar!
Ben zelf 27, en inmidels al in contact met een meisje van 19…
Wellicht is het leuk om met een groepje meiden op vakantie te gaan?

Mocht je geinteresseerd zijn, laat het dan maar effe weten!

Wil zelf ook nog graag een weekje naar de zon in de 2de of 3de week van oktober. Ben 26 jaar en zon, strand en uitgaan klinkt goed! Bestemming maakt me niet zoveel uit, zolang de zon maar schijnt! :zon02:

groet suzan

Hey meisje,

Ik ga wrs van 2 tot 5 oktober naar turkije. tis maar voor 3 nachten maar langer kan ik niet… Moest je interesse hebben…

xxx

Heej allemaal!

Iemand een idee of er in november nog wat te beleven is in Turkije? :slight_smile: Kan niet eerder vrij krijgen van m’n werk, helaas! Mochten er nog mensen zijn die dan ook zin hebben om te gaan… Laat het me weten! Ben een meissie van 20 jaar, helemaal gek op Turkije, Ik hoop snel wat te horen :slight_smile:

Groetjes, Ell

Hallo

Zijn er al plannen gemaakt? Mag er een Belg mee ook?? Klinkt allemaal heel leuk wat ik hier lees! Wil zelf ook nog een weekje weg in oktober/november om er gewoon nog even tussenuit te knijpen en te relaxen aan zwembad/strand, maar dorpjes bezoeken of eens een stapje zetten hoort er ook bij, uiteraard!

Last-minutes in Nederland zijn veel goedkoper dan in België, daarom kom ik ook eens neuzen op Nederlandse fora, vind trouwens Hollandse meiden ook veel leuker dan Vlaamse!! Vanuit Antwerpen is het trouwens niet zó heel ver naar Schiphol…

Geïnteresseerd? Laat het me weten aub!

Greetz, Bjorn

hallow peeps…

is er nog iemand die begin oktober ook alleen lekker van de zon, strand wilt genieten, maar liever niet solo gaat??? bestemming maakt mij niet uit…
peace