Zonvakantie sept 2010, wie o wie?

Hallo allemaal!

Als iemand ook nog erg behoefte heeft aan wat zonnestraaltjes,
lijkt het me gezellig om samen te gaan.
Heb zelf tussen 5 en 22 sept vrij genomen en er kan helaas nog niemand mee,
alleen is ook maar alleen ,dus probeer ik het via deze site.:smirk:
Ben een gezellige meid van 28 jaartjes ,dol op zonnen,terrasjes ,winkelen,lummelen,dingen zien e.d.
Griekenland,Italie,Spanje, maakt me niet uit,als er maar zon is!

groetjes ilse

hoi je mag rustig mee ik ga 5 sept naar turkije als je zin heb om mee te gaan dan hoor ik je groeten dick

Hallo Ilse,

Ik kan helaas pas laatste week sept-eerste week okt.!
Als je nog zin hebt, hoor het graag van je.

Gr Nicole

Euh… had ik contact met jou gehad laatst?
Dacht het wel he :stuck_out_tongue:
Nou ik heb niemand kunnen vinden.
Ga het maar eens in mijn eentje proberen, lekker een week naar kreta zaterdag :stuck_out_tongue:
Suc6 met jou vakantie.
Groetjes Peter

Hallo Ilse!! Ik ben zelf ook opzoek naar iemand die met me mee wil reizen. Maar ik kan pas vanaf 4 oktober, dus ik ga ervanuit dat je dan niet kan (misschien zou je je vrije dagen om kunnen zetten??) Ik werk momenteel namelijk op Curacao en wil vanaf 4 oktober 2 weken gaan eiland-hoppen (Curacao-Bonaire-Aruba). Nou wie weet, ik hoor nog wel van je! Groetjes Kim

“ilse bruinsma has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.”

Al onderweg??
Ik nog niet…
Aanbod staat nog hoor :slight_smile:

Hoi, al iemand gevonden? Ik kan van 18 t.e.m. 28 september gaan, liefst Spanje maar iets anders is bespreekbaar. Als je interesse hebt laat je maar iets weten.

groetjes, Bart
bartauwerx@hotmail.com

Hoi Hoi,

ikzelf ben ook opzoek naar een reisgenootje in dezelfde weken!
lekker bijbruinen, heerlijk relaxen, genieten van lekker eten etc etc!
Lijkt het je leuk! Mail me: [EMAIL=“loezellll@hotmail.com”]loezellll@hotmail.com

Ik heb net een nieuw forum onderwerp aangemaakt!

Groetjes Marloes

hoi ilse,

ik zat ook aan die periode te denken, alhoewel mijn vakantie periode minder lang is dan die van jou aangezien ik eind oktober ook nog 10 dagen vakantie heb opgenomen…
maar mocht jij een dag of 8 a 10 ergens heen willen… of maybe curacao wel helemaal top vinden…dan hoor ik het graag.

erwin

hey Ilse,

toevallig zoek ik ook nog iemand voor op vakantie en ik heb precies dezelfde weken vrij. Ik wil graag de zon opzoeken, relaxen wat van de omgeving zien, etc. Ik ben 30 en kom uit Zwolle. Heb je al met mensen contact gehad of vastere plannen gemaakt?

groetjes,

Paulien

Hoi Lisa,

Las net je oproepje heb je inmiddels al iemand gevonden of ben je nog steeds zoekende?
Ik ben net als jij opzoek naar een reisgenootje…
Je oproep sprak me wel aan, lekker zonnen, terrasje, shoppen en heerlijk genieten.

Groetjes

Nayde

email adres N.Kaya@rechtspraak.nl

hoi Ilse,

Maybe een korte vakantie van dag of 8 naar Tunesie wat? ben zelf 28. en wil of in sept (7t/m14e) of in oktober(20tm30e) of december (28tm5januri) naar Tunesie… 1 omdat daar zon zee en strand is en niet duur.
als je het wat lijkt stuur je maar een berichtje

Hoi Ilse, al wat gevonden. Wil nog even weg en deze periode zou me passen