Aangezien niemand in mijn omgeving dezelfde periode als mij vakantie kan krijgen, of genoeg geld heeft om op vakantie te gaan en ik toch graag ertussenuit wil probeer ik het op deze manier…
Ik wil ergens eind sept een weekje naar de zon… Ben erg flexibel qua bestemming, maar het liefst een all-in hotel/resort en niet te duur dus dan kom je vaak op Turkije, Griekenland, Canarische Eilanden ofzo…
Ook wat betreft dingen om op vakantie te doen ben ik erg makkelijk, hou alleen niet zo van kunstzinnige gebouwen bekijken, maar verder voor alles wel in
Is er iemand die ongeveer mijn leeftijd is en ook graag een weekje naar de zon wil? Het liefst uit Brabant zodat kennismaken wat makkelijker gaat…
Ik heb van 22 tot en met 29 september vrij gekregen( kan er nog paar dagen bij krijgen eventueel) graag zou ik ook nog even lekker naar de zon willen, maar rest van m’n vrienden en m’n vriend kunnen allemaal geen vrij meer krijgen. Alleen vind ik ook weer zo saai, maar weet niet of je al iets geboekt hebt? Het maakt mij ook niet uit waar, alleen dus wel het liefst in deze week, zelf hou ik persoonlijk niet van de hele week op het strand liggen, niet erg voor een paar dagen, maar vind het ook leuk om iets van de omgeving te zien. Hoor het wel!