Hallo daar,
Ik ben op zoek naar gezellige reisgenootjes om in het voorjaar een weekje de zon op te zoeken!
Ik ben een meid van 29 jaar uit het midden van het land, hou heel erg van reizen alleen heb helaas weinig mensen die mee willen of kunnen. Al mijn vriendinnen zijn aan het settelen, gaan met hun vriend of hebben geen geld, dus vandaar hier mijn oproepje!
Ik hou van een lekkere relax vakantie maar wil ook wel wat dingen zien van de omgeving. Verder hou ik van shoppen, lekker uit eten gaan en een avondje stappen is ook altijd leuk. Ik rij ook graag paard, vind altijd leuk om op vakantie ook een mooi ritje te maken, zou leuk zijn als jij dit ook graag doet maar hoeft natuurlijk niet. (wil ook nog graag weekendje gaan paardrijden in ierland).
In mei of evt. april zou ik een weekje weg willen, liefst wel in europa. Waar ik graag nog heen zou willen in europa o.a. Ibiza, Portugal, Italie. Maar ben voor veel dingen wel in.
In het najaar okt/nov wil ik graag richting thailand en maleisie voor ± 3 weken.
Hoop dat er gelijkgestemden te vinden zijn hier en dan hoor ik graag van jullie!
Groetjes Eline
Hoi hoi,
Ik heb je een privé berichtje gestuurd! 
Groetjes, Jolanda
Hoiii
Heb je al iemand gevonden om in april weg te gaan? Ik wil graag rond 24 april een weekje naar de zon, maar het liefst niet alleen
waar naar toe maakt me niet zoveel uit zolang er maar wat te bleven is en waar het zonnetje schijnt. Ik hoor graag van je X
Hey toekomstig reisgenootje!!
Jouw oproepje spreekt me erg aan. Ik ben Bernadette, 27 jaar en ook op zoek naar reisgenootjes. Graag zou ik volgende maand naar de zon willen, de bestemming maakt mij niet zoveel uit. Dingen die ik graag op vakantie doe zijn: op het strand liggen, shoppen, excursies en ik zou graag nog eens willen duiken. Uitgaan vind ik ook leuk, maar hoeft van mij niet elke avond.
Laat je wat van je horen, dan kunnen we elkaar alvast een beetje leren kennen. En volgende maand liggen we wellicht te relaxen in het zonnetje 
Groetjes Bernadette
heeey
Wat leuk een reactie had de hoop al een beetje op gegeven! Ik wordt 26 april 30 en dacht vlucht lekker weg voordat er een pop in de tuin staat oid.Ik had zelf in gedachten portugal of egypte (wil graag de pyrimides zien) spanje/ibiza heb ik echt wel een beetje gezien de rest van de landen sta ik echt wel open voor.Hoelang wil jij weg?? ik kan max 2 weken maar dan moet ik wel echt 22 april weg zjn ivm werk. Ik woon in zeist 5km van utrecht hopelijk woon je in de buurt dan kunnen we misschien wat afspreken je kan me ook toevoegen op FB Leonie Leonie Vd A
Ik hoor weer graag van je
groetjes leonie