Reisgenoot gezocht voorjaar 2015 zon en/of Stedentrip

Hallo,

Ik zoek een leuke reisgenoot(en) om in het voorjaar mee op vakantie te gaan.
Eventueel in de zomer of naseizoen is ook een optie.

Over mij : Vrouw, 27 jaar, Rustig van character, ik ben geen super uitgaanstype maar drankje in de bar is altijd wel gezellig. :slight_smile:

Wat ik zoek/niet zoek :
Iemand van ongeveer mijn leeftijd, M/V zijn beide welkom.
Ik zoek dus niet iemand die elke avond tot de late uurtjes op stap wilt.

Het liefst blijf ik in Europa maar eventueel andere continenten zijn ook bespreekbaar. Vorig jaar in Canada geweest en zou graag nog eens terug gaan.
Het liefst een zon/relax vakantie, maar stedentrip lijkt me ook wel leuk, of een combinatie hiervan. Ik sta voor veel dingen open.

Budget hangt van locatie/duur af. Geen kampeer/hostel type.

Ik hoor graag of iemand dit wat lijkt. :slight_smile:

Hoi,

Ik heb al een vakantie geboekt voor mei en juli, maar ik zou graag nog 10 Ă  15 dagen naar de zon gaan eind augustus ofzo.
Ik weet niet of dat voor jou zou lukken?

Turkije of één van de Griekse eilanden… Egypte kan ook (zelfs nog in oktober).

Ik ben een vrouw van 28 jaar, ben ook zeker geen uitgaanstype meer maar ga graag rustig iets drinken.
Ik zou een all-in hotel nemen, zodat je naar niets hoeft te zien daar en je volop kan relaxen.

Laat maar iets weten!

Hoi!

Ik wil in februari wel heel graag een weekje naar de zon! Of een keertje een stedentrip naar een Europese stad.

Mijn naam is Inge, 29 en kan me wel vinden in jouw omschrijving. Ik ben ook niet iemand die hele nachten door gaat, maar een drankje en een klein dansje vind ik wel leuk. Normaal gesproken ben ik wel van de hostels, maar voor een weekje zon of stedentrip hoeft dat niet. Een keer ongegeneerd in een groot all-in resort lijkt me ook wel wat…

Hoi allen.
Ook ik kan me hierin vinden.
Een van mijn hobby’s is reizen maar dit jaar zou ik heel erg graag een weekje willen relaxen. Even niets moeten. Maar vind het wel leuk om iets te ondernemen.
All in lijkt me ook wel weer leuk.
Idd een drankje doen is altijd goed :relaxed: en een klein dansje af en toe ook.
Ik ben ook wel rustig van aard.
Zou graag richting de Dominicaanse Republiek of Cancun willen maar een weekje Griekenland of Portugal klinkt ook goed.

Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Els, 31 jaar en uit Zwolle

Hey hoii…

Haha, ook lijkt mij dit wel wat!
Eigenlijk… beetje hetzelfde als jullie allemaal… Drankje en een dansje… prima.
Stedentrip in Europa, leuk! Of een zonvankantie… Heerlijk!
Zou kunnen in maart of april!

Groetjes, Petra (26, Friesland)

Heej Petra en Els,

ik weet niet of er al plannen zijn gemaakt door de eerste 2 meiden, hopelijk komen ze nog met een reactie. Maar wij willen blijkbaar ook hetzelfde. Ik zit voor een weekje zon helaas vast aan de schoolvakanties (23 feb tm 1 maart) hoe komt dat voor jullie uit?

Een stedentrip kan ook later tijdens een lang weekend (ik ben een paar ma/di vrij) en kan heel misschien ook nog wel een vrije vrijdag regelen. En zomervakantie… Toevallig gister op de vakantiebeurs geweest en ben van plan richting zuid Amerika te gaan. Dus als jullie daar ook interesse in hebben kunnen we daar ook eens over brainstormen.

Groetjes, Inge

Hoi Petra en Inge.
Ik zit ook aardig vast aan de vakanties. Ik werk op een peuterspeelzaal. Maar zou het liefst rond 8 mei willen. Dan hoef ik maar een paar dagen vrij te nemen omdat je daarna Hemelvaart hebt. Ik heb zo’n zin in om lekker de zon in te gaan en niets moeten doen. In een prachtig hotel, evt all in.

Groetjes Els

Hey Inge en Els,
Helaas ben ik in een creche tot en met maart aan het werk, dus ben echt alleen maar beschikbaar in april en mei. =)
Maar, we zouden best eens kunnen brainstormen. =)
Inge? Van welke omgeving kom jij? =)

Ik woon onder Adam.

Hey,
Aangezien ik al een vakantie geboekt heb in mei, zou enkel het najaar passen. Iemand daar kandidaat voor?
Ik kom uit België (Brecht), maar is niet zo ver van de Nederlandse grens.

Aw… ook niet heel ver dus Inge. =)

Aw, Tay… Helaas… voor mij komt dat niet uit.
Ben alleen beschikbaar in april en mei.

Heeeeerlijk lijkt me dat ook, gewoon, lekker niets!
En, ik kan rond mei ook. Miss, kunnen we brainstormen over Griekenland? Of… misschien Spanje?

Rond 8 mei zou jij dus wel een weekje kunnen? Griekenland lijkt mij een prima optie. Heerlijk een weekje niets moeten. Werken toevallig beide in de kinderopvang[emoji2]

Jaa… klopt!!

Gewoon, chillen en doen waar we evt. zin in hebben… wauw, klinkt goed!
Haha… ja, klopt… leuk!!!

Hallo Mrs Somerhalder! Ik wil in het voorjaar naar new york een paar dagen om de stad te verkennen. Ik ben een paar jaar terug via dit forum een reisgenote tegengekomen en we zijn naar Parijs geweest. Erg leuk! Laat maar weten of je new york een leuke bestemming vindt!

Groetjes

8 mei ben ik ook een weekje vrij! Dus dat kan ook! Hebben jullie al bestemmingen in gedachten? Ik ben niet heel kieskeurig… Zon, zee, strand zijn mijn voorwaarden!

Ook nog iemand zin in citytrips in maart? Niet te ver, gewoon een leuke Europese stad. Welke maakt me ook niet heel veel uit. Al veel gezien van de wereld, maar van Europa nog niet!

Hoi Inge. Wat leuk te horen!!! Ging er al bijna niet meer van uit dat ik dan weg zou gaan. Dat zijn mijn voorwaarden ook [emoji3] Zoiets als Albufeira lijkt me heerlijk. Grappig, heb ook al een en ander van de Wereld gezien maar idd niet van Europa.

Heee, heb je zin in een feestvakantie naar bijv. kos of mallorca? voor ong. 2 weken. ik kan 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. ik ben een man van 23 jaar. ben 4x op een feestvakantie geweest en wil wel nog een keer als je interesse hebt stuur dan maar een berichtje mij facebook is bastiaan sniper

Els, Inge, Petra & Mrs somerhalder. Mijn naam is Jerry en ben een 35 jarige jongen uit Apeldoorn. Ik zoek nog iemand die met mij eind juni naar Lloret de Mar wilt. Ben er al 5 keer eerder geweest en ik kan je verzekeren dat Lloret absoluut niet alleen voor jongeren van onder de 20 is. Ook als oudere kan je daar een geweldige vakantie hebben! Je zult mij alleen niet in een disco of feest cafe zien, gelukkig zijn er genoeg andere leuke plekken. Die garantie kan ik je geven…

Hoi miss Somerhalder!

Je oproepje spreekt me erg aan.
Het is precies goed :slight_smile:
Ik zou je graag een prive-berichtje sturen, maar dat heb je denk ik uitgeschakeld.
Mag ik anders je email?

Groetjes H