In mei naar de zon

Ik ben een 21-jarige meid die in mei graag voor een dag of 8 naar de zon zou gaan. Niet buiten Europa i.v.m. de kosten. Ik wil heerlijk aan het strand of zwembad liggen, de dorpjes/stadjes verkennen. Lekker de winkeltjes bekijken en wat excursies maken om zo ook wat van de omgeving te zien. Niets moet, alles mag.
Heb jij ook zin in een heerlijke vakantie? Reageer dan snel! :zon02:

Hallo jasmijn, ik ben van plan om in mei anderhalve week weg te gaan met een georganiseerde rondreis door europa, wordt dus geen strand/zon, maar mocht je geintereseerd zijn, dan hoor ik het wel!

oh ja, ik ben 24:)

Hoi Jasmijn! Ik zit er ook over te denken om in de meivakantie voor 1 of 2 weken de zon op te zoeken. Ik zou ook niet te ver willen reizen ivm de kosten alleen vraag ik me af op welke plekken je in Europa zon-zeker bent? Hoeveel geld heb jij ongeveer te besteden en aan wat voor bestemmingen zit je te denken? Met vliegtuig of de trein?

hoi jasmijn,

jou vakantieplannen spreken me wel aan ik hou er ook van om van de zon te genieten en iets van het land te zien, ik ben trouwens nicole en ben 24 .
groetjes nicole

je kunt me mailen [EMAIL=“gansjenicole@hotmail.com”]gansjenicole@hotmail.com

Algemeen bericht

Beste medereiziger in spe…….

Doordat door omstandigheden mijn mede-reisgenoot mij niet kan vergezellen op een weekje cyprus in mei (17-24/05) ben ik op het laatste moment op zoek naar een plaatsvervanger.
Daar de vliegtuigstoelen reeds geblocked zijn en de reis speciaal voor mij wordt samengesteld is het niet mogelijk voor het niet gebruikte gedeelte een geldelijke vergoeding te verkrijgen. Omdat ik het zonde vind hier niets mee te doen, zoek ik iemand die hier wel interesse in heeft. Natuurlijk moet het wel klikken tussen ons, dus een gesprek/ontmoeting vooraf is een pre.
Zie jij het zitten om een gezellig week op Cyprus te hebben in mei voor heel erg weinig geld (alleen kosten voor maaltijden en drinken) laat het me dan snel weten.
Dit aanbod is alleen vandaag geldig.
Mvgr, Eerdie

ik kan helaas niet meer op vakantie. Vanwege een aanstaande verhuizing ben ik genoodzaakt al mijn financiele middelen in de verhuizing te steken

Beste Eerdie,
Ik zag je bericht en ik heb meteen in mijn agenda gekeken of ik dan zou kunnen. Ik ben wel geinteresseerd om mee te gaan. Wel zou ik graag wat meer willen weten over wat voor reis het is. Is het georganiseerd? Een rondreis? een strandvakantie? Wie ben jij zelf? Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat voor soort vakantie stel je je voor?

Hoi judith

even snel een reactie op je berichtje

het is niet georganiseerd (alleen vlucht en accommodatie is geregeld)
ik ben 41-jarige gescheiden ouder
woonplaats - ongeving rotterdam
vakantie:
zon, relaxen, zwemmen, fietsen, eiland bekijken, fotograferen

reageer snel

snuitje41@live.nl

Hoi Jasmijn,

Mocht je nog geen suc6 hebben gehad met zoeken / gevonden worden:

Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan. Blijf daar 9 dagen.
Check de site, zou ik zeggen.
http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5

Groetjes, Nagiha.

Hoi Jasmijn,

Ik zag dat Nagiha (28 april) heeft gereageerd op jou oproep. Daarin heeft ze ook mijn naam genoemd (René).
Het is inderdaad de bedoeling om met een groepje enthousiaste mensen naar hotel Linda in Side te gaan.
Wil je meer weten dan mag je me altijd mailen.
a.rv@live.nl