Reisgenoot gezocht voor zonvakantie!

Hallo allemaal!

Mijn naam is Krista, ben 36 jaar en single.
Ik zou graag nog een weekje naar de zee en de zon willen. Een heerlijke relax vakantie met vooral lekker weer. Ik zoek geen vakantie op een camping, maar wel in een redelijk luxe hotel. Helaas ken ik niemand die mee kan… Wie o wie wil graag hetzelfde?? Mogelijk met meerdere mensen weg is ook een optie. Ik sta overal open voor en hoor het graag!

Ps: iemand die in de buurt van Hoofddorp woont en dagjes naar strand wil…ook gezellig!

Groetjes van Krista

1 like

Hey Krista,

Ik zou wel een weekje je vakantiebuddy willen zijn.
Lijkt me een leuk idee! Aan welke bestemming en vakantieweek had jij gedacht?

Grts Jay

Hoi Krista,

Las je berichtje dat je op vakantie wil naar zee en zon. Ik wil ook graag lekker weg en genieten deze zomer! Ik zat zelf te denken aan Griekenland, Turkije, Italie, Spanje etc. Als het maar ZON heeft en je lekker uit eten kan, shoppen, winkelen en vooral gezelligheid! Ik geef ook de voorkeur aan een hotel, evt. hostel. Ik ben 30, kom uit Rijswijk en heb alleen maar stelletjes als vrienden of die niet op vakantie kunnen. Verder hou ik van sport, muziek en uitgaan en sieraden maken.

Als je het gezellig lijkt, stuur me maar een berichtje

Gr Joy

Hai Joy!

Klinkt goed, we willen dus hetzelfde;-) Ik weet niet wanneer jij wilt gaan, maar ik denk aan uiterlijk eind volgende week…is wel op korte termijn dus. Misschien is dit te snel voor jou?

Hey Krista…
Hier mijn nummer 0634277094. Kan je smsen of whatsappje sturen…dan kunnen we het verder overleggen. Tot snel. Xx Jay

Hoi Krista,

Dat is indd wel heel snel. Jammer…Ik zou pas in aug of sep kunnen…ivm met huidig werk…
Mocht je ook die data willen dan kan je me het laten weten.

Alvast bedankt!

Gr Joy

Hoi Krista,
Ben je al voorzien of al geweest? Mijn reisgenote heeft op het laatst afgezegd, we zouden in september naar Turkije gaan voor een zonvakantie. Strand, zee, hammam, 's avonds wnkelen en terrasje.
Lijkt het je wat dan hoor ik het graag!
Groetjes monica

Helaas heb ik inmiddels een reisgenoot. Ik moest ook al eind juli weg…
Heel veel succes met het vinden van een reisgenoot!!

Groetjes

hai heb je al een reisgenoot gevonden?

hey hey, ik wil de laatste week augustus een weekje op vakantie, kan me vinden in het profiel ‘zon zee strand, uitstapjes, lekker eten, etc’. Als er meer mensen zijn die de laatste week aug weg willen, graag je reactie, kunnen we miss wat plannen. groetjes