Reisgenoot voor zon, zee, strand vakantie dit jaar nog

Hoi hoi,

Ik ben een leuke gezellige meid van 22 jaar, en ik ben opzoek naar een reisgenoot of reisgenoten die zin hebben om samen met mij een weekje of 2 weken lekker op vakantie te gaan naar een zonnig land.:zon02:
Ik ben afgelopen jaar niet op vakantie geweest i.vm met studie en werk, dus ik heb enorm veel zin om dit jaar nog wel ff op vakantie te gaan.
De vakantie zal bij mij vooral om zon, zee, strand, leuke/gekke gezellige dingen te doen kortom plezier en ontspanning. :vak02:

Als je meer wilt weten of het lijkt jouw/jullie wel wat om met mij op vakantie te gaan. Schroom dan niet en laat snel wat van je horen.
Gegarandeert antwoord terug!

Groetjes,

Journey

waar denk je aan? gran Canaria ofzo.

Ik zit zelf te zoeken naar wat nog lekker warm is in okt.nov.

Gr,

Vinzentio

Hallo Journey,

Ik ben een spontane meid van 35 jaar en ook al een lange tijd niet meer op vakantie geweest. Ik heb 2 tickets naar het zonnige Thailand met de kerst en oud en nieuw. Schijnt heel tof te zijn daar. Vertrek op 23 december en terug op 8 januari van Amsterdam naar Bangkok en terug. Ik hou ook van lekker luieren op het strand, gezellige barretjes, muziek, cultuur, kortom veel lol en ontspanning. De reis kunnen we nog samen invullen en bepalen. Bel me anders 06 195 46 505.
Groeten,
Sihem