Reisgenoten gezocht voor zomervakantie

Zon, zee, strand en veel gezelligheid ergens in Europa deze zomer?? Lijkt dit je wat, maar wil je net als ik niet alleen, laat dan wat van je horen!

hey!

Misschien vindt je het leuk om met meerdere meiden mee te gaan?

Wij zijn momenteel met drie meiden die naar marmaris willen voor ongeveer 2 weken… Zon strand zee en gezelligheid! Geplande datum rond 25 juni?

Lijkt t je wat, dan kan je me op facebook vinden via Marcella Leijgraaf.

Groet,
Marcella:dag:

hai ik ben lisette 27 jaar en zoek ook een reismaatje die graag na de zon wilt.
mijn email is yoaniva@hotmail.com
misschien dat we even verder kunnen mailen of kletsen via facebook?
ik wil zelf graag wel 3 weken weg!
hoor het groetjes lisette

hoi ik ben jose (42 ) en ben ook op zoek naar iemand mijn vakantie staat alleen al vast van 10 mei 8 dgn of 1 sept tot 15 sept als je het wat lijk mail dan even op j.halderman@upcmail.nl gr als het je niks lijkt zeg dit dan ook even

Beste Moeske,

Een zonvakantie lijkt me erg leuk. Ik houd niet zo van vliegen dus ga met de auto.
Misschien is het leuk om samen te gaan.

Met vriendelijke groeten,

Flex

Hoi,
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje voor een vakantie.
Ik sta voor veel open… Binnen of Buiten Europa, Low-Budget of wat Luxer, Strand of Rondreis etcetera.
Ik wil zelf rond 10 augustus voor 1 tot 2 weken weg.
Ben trouwens 23 jaar en studeer pedagogische wetenschappen aan de universiteit van Utrecht.
Groetjes,
Jitske.

hoi hoi,

ik zoek ook nog een leuk reisgenootje alleen kan ik de periode september…

gr nienke

heey moeske, heb je al iemand? ik ben zelf 27 jaar vrouw kom uit het oosten van het land mijn email is yoaniva@hotmail.com hoor het misschien wel gr

Ik heb ook net een oproep geplaatst. Wij zijn een groepje van 2 meiden en ik (man). van rond de 20 jaar.
Wij zijn nog opzoek naar een leuke reisgenoot van onze leeftijdscategorie. Vertrekdatum is 4augustus, 12 dagen naar Marmaris. Hotel PasaBey:zon02:

Lijkt me leuk. Ik ben 19 jaar en ben altijd wel in voor een avontuur :wink:

Hey,

Lijkt me leuk! Kan wel ook alleen in september, maar dan is er natuurlijk nog genoeg zon, zee en strand!

Groetjes Jessica

Ik ben 20 jaar en zoek een reisgenoot/genoten van ongeveer de zelfde leeftijd om via interrail te gaan reizen door europa. Slapen in hostels, en dat gedurende 3 weken(?) Ben opzoek naar wat avontuur, cultuur en misschien ook een dagje aan het strand liggen. De landen die ik in mijn hoofd had waren Engeland, Duitsland,(Melt! festival bezoeken?) Italie, misschien zwitserland… Al mijn vriendinnen zijn al bezet door hun vriendje maar wil toch graag deze tocht maken! Lijkt je dit plan iets? Reageer!

datum is 1 juli tot 23 juli

Eventuele andere datum zou 9 tot 23 september ook kunnen.