Reisgenoot gezocht voor de periode van 13 aug t/m 31 aug

ik ben een meid van 25 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot voor de periode van 13 aug t/m 31 aug om mee op vakantie te gaan
ik hou er van om tijdens de vakantie te genieten van de zon lekker op het strand liggen af en toe een excursie te doen gezellig dingen s,avonds te doen en het gezellig hebben en lol maken ik heb geen voor keur voor een land als het zonnetje maar schijnt

groetjes nicole

dag nicky

zou je binnen europa willen gaan of lijkt brazilie je ook wel wat?
ik ben een 28 jarige jongen en moet dit jaar gewoon op vakantie :wink:

voeg me anders even toe op msn: [EMAIL=“thiziznielsie@hotmail.com”]thiziznielsie@hotmail.com

groetjes niels

Hallo Nicole,

Ik ben een meid van 21, over 2 weken 22. Ik zou ook graag in augustus er even tussenuit willen! Het maakt me niet uit waar naartoe, als de zon maar schijnt en je lekker op stap kunt en leuke dingen kan doen. Het lijkt mij ook leuk om met een groepje te gaan.
Mijn emailadres is [EMAIL=“ilona_martens@hotmail.com”]ilona_martens@hotmail.com.

Groetjes Ilona

Hoi hoi,

Nog steeds op zoek naar een reisgenoot?

Gr Ellen

Hoi Nicky en de anderen.

Voor deze weken van mijn vakantie heb ik nog geen planning gemaakt. Ik zou ook graag in Europa blijven, beetje zonnen, beetje cultureel doen, beetje stappen.
Ik ben nog nooit met andere mensen dan vrienden of met mezelf op vakantie gegaan, lijkt me wel boeiend, toch bekenden om je heen maar niet heel veel verplichting. toch?
De vraag is voor mij of we goede grappen kunnen maken met elkaar. is die klik daar :slight_smile:
ik ben in ieder geval 33, ben maatschappelijk werker en dans en bewegingstherapeut, ik werk als groepsbegeleider in de psychiatrie en studeer op de UvA politicologie. Ik hoop te horen van jullie. weet niet echt hoe deze site werkt, mijn e-mail-adres is [EMAIL=“vbijllaardt@gmail.com”]vbijllaardt@gmail.com.

gr Vincent

Hoi,

de eerste twee weken van augustus heb ik al in de VAR (vlakbij Saint Tropez(met zwembad)) en in Betagne een huisje gehuurd. Ben nu op zoek naar een leuke reisgeno(o)t(e) die ook van strand :vak02:, zon :zon02:, zee , eten, drinken houdt en af en toe naar een leuk dorpje (zoals Monaco)wilt naar een markt, een paar keer stappen, o.i.d. Gewoon lekker relaxed op vakantie :vak01:dus. ben zelf 31 jaar, single, ondernemer en woonachtig onder de rook van schiphol.

Als je mee zou willen dan hoor ik het graag en dan kunnen we eerst een keer kennismaken. Zal dan ook even mailen wat ik gehuurd heb. Ik vertrek waarschijnlijk 31 juli na het avondeten. 15 augustus rijdt ik dan weer naar huis vanuit bretagne. Kan altijd nog een paar dagen in bijvoorbeeld Oostende eraan vast plakken.

Het is wel een andere periode, maar misschien ben jij flexibel en past begin augstus jou wel.

groetjes,
kenneth

hoi Kenneth, nee kan dan niet. alleen vanaf 15 aug