Hallo allemaal
Wie heeft er zin om met mij op vakantie te gaan? Ik ben heel erg makkelijk en wil er graag gewoon even tussenuit. Het maakt me niet uit waarheen, zolang het maar in Europa is. Het liefst zou ik tussen 7 en 15 augustus gaan. Maar andere datums zijn altijd bespreekbaar. Ik hou van cultuur, zon, zee, gezellige activiteiten, maar ook wat rust op z’n tijd. Een korte (vrijwilligers)werkvakantie lijkt me ook wel wat. Kortom; ik sta voor veel dingen open. Misschien ook wel fijn om te weten; ik ben 21 jaar.
Lijkt het je wat? Laat het me weten!
Groetjes Lonneke
hoi, ik weet niet of je nog steeds iemand zoekt. maar ik heb via een andere site een meisje leren kennen en wij spreken morgen af en misschien lijkt het je leuk om ook mee te gaan. wij wouden graag 7 augustus weg naar turkije. ik heb ook nog een ander meisje die graag mee wilt dus miss kunnen we dan met zijn vieren gaan. groetjes marinke
Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje om mee naar Kreta te gaan. ik huur daar namelijk voor 4 weken een 4 persoons appartement tegen een gunstige prijs Ik zoek nog reisgenotes in de periode vanaf 10- 25 aug Ik hou van eten, uitgaan (niet elke dag, geen fanatieke stapper hoor!!)Eiland verkennen, zonnen,winkelen.
Interesse hoor ik het graag.
gr Lis
l _ berghaan @ orange . nl (aan elkaar)
Hoi hoi,
Ik weet niet of je al iemand hebt gevonden, maar zo’n vakantie die je beschrijft lijkt mij ook wel wat. Ik zou of de laatste week van juli kunnen of de laatste week van augustus voor 8 dgn.
Ik ben een vrolijke 23-jarige studente uit de buurt van A’dam.