Reisgenootjes gezocht tussen de 25 en 35 augustus 2011

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 31 jaar en ik ben op zoek naar leuke reisgenootjes om in de augustus 2011 een weekje mee op vakantie te gaan (vakantieperiode 8 aug t/m 26 aug).

Spanje, Turkije, Griekenland lijkt me leuk als er maar zon, zee en strand is. Ik lig dan ook het liefst elke dag op het strand of bij het zwembad.
's Avonds lekker uiteten, terrasje pakken en uitgaan (hoeft niet perse elke avond).

Denk je na het lezen van deze oproep klinkt goed…reageer dan op dit berichtje. :zon02:

hey,

Ik heb je oproepje gelezen. Ik zoek een soort gelijke vakantie als jij. Ik kan alleen niet zo vroeg inn augustus. Ik neem aan dat jouw vakantieperiode al vast staat?

groetjes Colinda

Hey Marjan,

ik had ook gereageerd op het bericht van Colinda.
Ik ben ook van plan om begin augustus op vakantie te gaan. Lijkt me leuk om met een groepje dit zelf te organiseren en lekker, zon, strand, feest en relaxen.

Groetjes,

Lotte

Hoi Colinda en Lotte

Het lijkt mij ook erg leuk om met een aantal een weekje op vakantie te gaan… :zon02:

Zo vroeg in augustus is het niet hoor, heb vakantie van 8 augustus t/m 26 augustus!

Grtzzz

Hey,

ik heb ook vakantie rond die periode, maar wil dus rond 6 augustus weg tot uiterlijk 15 aug.
En Colinda, hoe zit jij met de vakantie?

Groetjes,

Lotte

Ow ik zag dat je pas na 20 augustus kunt. Dat is dus lastig!