Voor aankomende zomer zoek ik iemand (vrouw 19-27, hetero, liefst vrijgezel:wink: , gezellig, met humor, vrolijk, ondernemend) om lekker rond de 2 weken mee op vakantie te gaan. Spanje (Andalusië) lijkt me heel mooi, net als Griekenland of Turkije. Mooie plaatsen bezoeken, dagjes strand, 's avonds lekker uit eten en wat drinken, terrasjes, en gewoon veel lol maken! Ik kan in juli en augustus. Zelf ben ik vrouw, 22 en studeer in Amsterdam. Stuur me een berichtje als het je wat lijkt en wie weet tot snel!
hallo! ik ben anouk, 19 jaar en net vrijgezel! ik heb in augustus vakantie en zou graag zo’n 2 weken lekker naar de zon willen en lekker lol maken. even weg van alles hier! ik kom uit omg breda. jou berichtje sprak me wel aan! als je verder wil praten ofzo kun je me het best gewoon mailen op: [EMAIL=“daa_snert@hotmail.com”]daa_snert@hotmail.com je kunt me ook gewoon aanmelden op msn… allleen daar zit ik niet zo heeel vaak op…
hoihoi traveladdicted person;)
je oproepje spreekt me wel aan
ik wil heel graag in de vakantie weg (juli/augustus)
ik ben nog nooit verder geweest dan london.
vriendinnen hebben andere plannen of gaan niet op vakantie.
alleen onderneem je niet zo snel iets… misschien kun jij me een duwtje in de rug geven.!
zijn er al concrete plannen?
groetjes
esther van hoof
uit cuijk (noord-brabant) 19 jaar
lijkt me wel leuk ben een leuke meid van 19 vrijgezel
ben nl
wil je meer weten laat even wat achter mijn naam islief of anders [EMAIL=“jantine2988@hotmail.com”]jantine2988@hotmail.com
Hoihoi mensen hier op dit topic@@@!!!
ik zou zo graag willen dat uit dit gezellig gepraat ook concrete plannen komen. Ik sta er voor open. En stel voor om dan een kamer voor 4 te boeken (is ook goedkoper) en verzamelen op schiphol.
ik hoop niet dat ik nu erg voorbarig overkom. maar wil gewoon graag iets vastzetten. houd namelijk wel van duidelijkheid.!
meiden ik hoor van jullie haha. als je wil natuurlijk.
groetjes esther van hoof
Jullie vakantie plannen sluiten allemaal wel aan bij mijn wensen. Ook ik wil deze zomer graag nog op vakantie en ben nog op zoek naar gezellige reisgenoten. Het idee om met meerdere te gaan (zie bericht Esther) lijkt mij eigenlijk ook wel leuk. Afspreken op Schiphol is inderdaad misschien iets te voorbarig (van tevoren een keer afspreken lijkt mij een goed idee) maar het idee vind ik leuk. Als jullie dus nog iemand zoeken: ik ben trouwens 19 jaar en zeker in voor een gezellige vakantie!
Ik (studente) ben ook nog op zoek naar reisgenotes om tussen eind juli- eind augustus op vakantie naar Kreta te gaan. heb je al concrete plannen of ben je nog op zoek?
Ook ik wil dit jaar graag op vakantie, even er helemaal tussen uit. Beetje cultuur, maar zeker ook stappen en op het strand liggen. Zelf zat ik aan Kroatie, Cypres of Spanje te denken,maar sta open voor suggesties.Lijkt me leuk om met meerder meiden te gaan.
Ik ben 25 jaar en werk sinds een half jaartje (vorig jaar afgestudeerd). Ik woon en werk in Brabant, waar ik ook vandaan kom. Verder houd ik van reizen, lezen, dansen en leuke dingen doen met mijn vrienden.
Aan de reacties van de ander meiden te zien, heeft iedereen wel het zelfde idee van vakantie vieren.
Misschien is het een goed idee om ergens centraal af te spreken. Klikt het dan kunnen we plannen worden gemaakt. Ik stel Utrecht voor!!!
Hallo allemaal!
Klinkt erg leuk…ik heb wel interesse om misschien mee te gaan!
Zelf zou ik in augustus een week op vakantie willen. Ik ben 22 jaar en studente. Hebben jullie al concreet een afspraak gemaakt om elkaar een keer te ontmoeten? Wel belangrijk natuurlijk om te kijken of het klikt!
Nou… wanneer gaan we?? Ik zou naar Spanje gaan van 21-7 tm 10-8, maar dat gaat door omstandigheden met de persoon waar ik mee zou gaan niet door!
IK ben 22, vrijgezel, lekker gek en kom uit Rotterdam!
Ik ben nog op zoek naar een reisgenootjes om mee naar Kreta te gaan. ik student 30 jaar huur daar namelijk voor een 4 persoons appartement tegen een gunstige prijs Ik zoek nog reisgenotes in de periode vanaf 10- 25 aug Ik hou van eten, uitgaan (niet elke dag, geen fanatieke stapper hoor!!) Eiland verkennen, zonnen,winkelen.
hej, ik weet niet of je noet steeds op zoek bent naar iemand die mee op reis wil. ik ben iig 25 jaar en wil heel graag op vakantie. ik kan vanaf 17 juli. als je interesse hebt stuur maar een mail naar [EMAIL=“m_c_m82@hotmail.com”]m_c_m82@hotmail.com
groetjes,miriam
In augustus (waarschijnlijk 18 t/m 25 augustus) wil ik een weekje naar Manchester. Ik ga daar ook iemand bezoeken, maar die werkt doordeweeks. En ik wil toch wel meer dan alleen een weekend daar doorbrengen. Het is natuurlijk wel erg handig dat zij precies kan vertellen wat de moeite waard is in de stad.
Ik ben een v, 25 jaar, houd van uitgaan, culturele uitstapjes en winkelen. Zin om mee te gaan?