er even tussen uit zomer 2012

Hoi

Zoek iemand (liefst vrouw, prettiger in de omgang) om tijdens de zomervakantie er even lekker tussen uit te gaan. Zit te denken aan Spanje, Frankrijk of Kroatie.

Over dag afwisselend strand en er een dagje op uit trekken. Heb veel gereisd maar wil dit keer ook een moment om even niets te kunnen doen. ´s avonds een hapje eten en genieten van een zomerse avond. Wordt ook een dagje avond dus de tijd van elke avond stappen ben ik inmiddels wel voorbij

Hoeft zeker niet alles samen te ondernemen

Lijkt het je leuk samen met iemand er op uit te trekken, leeftijd 30-40, flexibel, makkelijk in de omgang.

Hou je van water, zee, natuur het strand. Voor de eventuele naturisten onder ons, mag maar hoef zeker niet.

Ik kan uit jou mail niet halen of jij een man/ vrouw bent. Ben zelf ook op zoek maar wil graag met een vrouw op vakantie gaan Je kunt ook reageren via mijn mail J.halderman@ucmail.nl… mijn vaknatie staan wel vast in mei en september gr jose

En een vrouw van 52, mag dat ook?

Grtjs

Hoi Jose,

Je mailbox zit vol, dus dan maar even hier op de site:

Ben een man, rustig en met respect voor anderen. Kan me er iets bij voorstellen dat je liever met een vrouw gaat dan met een onbekende man

Mocht je je toch bedenken, een mailtje kan nooit geen kwaad

En anders succes met het vinden van een reisgenote

@2vivere

Gaat er meer om dat je samen een beetje op een lijn ligt, dit hoeft niet altijd aan een leeftijd gebonden te zijn.