Hallo vakantiegangers!

Aangenaam kennis te maken!

Mijn naam is Suzanne en ben 21 jaar oud.
Ik zou graag een week weggaan in de zomervakantie, maar mijn vriendinnen gaan óf met hun vriend weg of hebben geen geld/tijd/zin.

Wat ik zoek in een vakantie, is zon, een mooie natuur en vooral veel plezier. Waar we heen gaan maakt me echt niet zoveel uit!
Ik ben al eerder in Spanje, Frankrijk, Duitsland, Turkije en Rhodos geweest.

Vertrekdatum voorkeur: vanaf 15 juli kan ik vertrekken.

Ben je een spontane persoon die zin heeft in een weekje weg van de regen, de gehaaste Nederlanders en de kou, stuur me een berichtje!

Welkom op Wereldwijzer, Suzanne!

Ik heb je berichtje even verplaatst naar het Reisgenoten Forum, gezien je oproepje. :slight_smile:

Hoi! Ik ben Eva en ik ben 19 jaar, ik ga deze zomer surfen in Frankrijk maar ben hiervoor nog op zoek naar een reisgenootje omdat degene met wie ik zou gaan niet meer kan… Ik heb al geboekt, van 8 tm 17 augustus. Hier kun je mijn oproepje lezen!

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=173633

Ik hoor graag van je! (:

Hoi Eva,

Ik ben helaas niet te porren om mee te gaan surfen. Een zon zee strand en stapvakantie is meer mijn ding. Omdat je wellicht met een surfklasje zit (neem ik aan), kan ik je wel vertellen dat je daar hoe dan ook veel mensen zal leren kennen. Er zijn altijd meerdere mensen die alleen komen of groepjes die openstaan om nieuwe mensen te leren kennen! Mocht het dus niet lukken. No worries!

Succes vooralsnog!

1 like

Hoi Suzanne,

Ik ben Sohaib, 26 jaar. Helaas heb ik hetzelfde probleem met mijn vrienden en heb me vandaag aangemeld op dit site.

Ben jij nog op zoek naar een reis buddy?

Gr

Suzanne,

Als je nog opzoek bent naar een reisgenoot, laat maar iets weten. Ik ben ook nog opzoek naar een reisgenoot.
Mijn naam is trouwens Steve, 21 jaar. Ik hou van een avonturenvakantie, maar evengoed een relaxte zon vakantie.

Groetjes Steve!

Hey Suzanne,

Heb je al iemand gevonden?
Ik ben Anneloes en ik ben net 23 geworden.
Eigenlijk ben ik op zoek naar precies hetzelfde als jou, een vakantie om te stappen en te zonnen.
Ik zou het liefst naar Spanje of Turkije gaan.
Alleen gaan mijn vriendinnen ook met hun vriend weg of hebben stage.
Ik hoor het wel als je nog iemand zoekt om mee te reizen!