Ik ben opzoek naar een reisgenootje om even een gezellig weekje er tussenuit te gaan…Omdat mijn vakantie al enige tijd vast staat en ik weer single ben ben ik helaas één van de weinigen in mijn vriendenkring die niet gesetteld is! Dus na wat twijfel wel/niet op vakantie bedacht ik me om het eens op deze manier te doen en kijken wat het opleverd
Over mij: vrouw, 27 lentes jong, social work, sph deeltijd, geen stilzitter, houd van een feestje, lekker eten, cultuur, excusie, bestemming zuid Frankrijk, Spanje, Italië, lijkt me tof om bijvoorbeeld te leren surfen! Spreekt je dit aan dan zie ik je reactie graag tegemoet en wie weet!
ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje. bestemming maakt voor mij niet zo veel uit en hetzelfde geld voor accommodatie. ik ben 28 jaar, voorman bij een hoveniersbedrijf en ik kom uit ede. weet niet wat je voor eisen en wensen hebt maar bij interresse hoor ik wel iets.
Heb je berichtje gelezen en ook ik wil graag op vakantie met een gezellig persoon. Ik ben 28 jaar, kom uit Rijswijk, werk in Psychiatrie. Ik zoek een vakantie met in iedergeval ZON! en strand… Vind ook leuk om een excursie te doen, maar wil vooral relexen aan strand, lekker uit eten, uit gaan en winkelen. Surfen lijkt mij zeker leuk!
Frankrijk, Italie, Spanje is leuk! Wat ik ook leuk zou vinden is Griekenland of Turkijke…evt.
Als je het leuk lijkt kan je me een berichtje sturen.