ik ben een spontane meid die met spoed opzoek is naar een reisgenoot, waarom zou je denken? mijn vriendin heeft op het laatste moment een vakantie afgeblazen vanwege privé omstandigheden, en mijn andere vriendinnen zijn al gesetteld. ik wil het liefst binnen Europa, ik ben echt van de zon, zee en strand. ben niet van het vroege opstaan en deelnemen aan onwijs veel excursies ik werk het hele jaar hard dus wil echt ontspannen haha. ik kan tot 12 augustus het is een beetje aan de late kant maar wie weet!
Hallo Carla,
Ik zou eigenlijk volgende week naar noorwegen gaan echter is dit op het laatste moment afgeblazen geworden,
Wanneer is het de bedoeling dat je richting de zon gaat? Mocht je nog geen reisgenoot hebben kunnen we eventueel eens kijken of het klikt om samen op vakantie te gaan?
Zelf ben ik 30 jaar oud en vrijgezel en woon in het zuiden van het land.
Hoor graag iets van je.
Groetjes Bjorn
ik zoek toevallig ook iemand om mee op een strandvakantie te gaan. hoe oud ben je? (ik ben 26) en wat zoek je op een vakantie dan wel? ik wil eigenlijk echt alleen maar lui zijn, in de zon liggen op het strand, zwemmen, savonds een hapje eten en een beetje shoppen… moet ff mn hoofd leegmaken haha… dus mij maakt het niet uit waar, als het maar aan de zee ergens in een warm oord is…
ik hoor het wel!