Met spoed opzoek naar reisgenootje!

Hoi!

Ik ben 20 jaar, en met spoed opzoek naar een reisgenoot! Mijn relatie is net voorbij, maar ik wil nog wel graag op vakantie! Het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan. Vriendinnen zijn allemaal bezet of hebben al geboekt, dus ik ben helaas op mezelf aangewezen!

Ik heb zin in een zonvakantie, binnen europa, of curacao. Dingen ondernemen en bekijken is erg leuk! Ik ben gek op het maken van foto’s. Uitgaan is prima, of ergens de gezelligheid opzoeken.
Mijn vakantie is in juli. Het is kort dag, maar niet geschoten is altijd mis ;)!

Hoi Marrianne,

ik ben student aan de WUR, 27 jaar, ben niet opzoek naar een relatie, maar wel iemand waarmee ik kan delen in reiservaringen onderweg. Veel vrienden zitten op het moment in het buitenland voor studie, daarom dus op zoek naar een reisgenoot (m/v).
Ik heb een auto ter beschikking voor 2 weken in juli en zou graag een rond trip maken in Frankrijk.
Ik ben een rustig en open persoon, easy-going, op z’n tijd sportief en vind het leuk nieuwe dingen te ontdekken in natuur en cultuur. Uitgaan is geen probleem.

ik ben benieuwd of je het wat vind!
groeten,
Taco

Hey Marianne en Taco,

ik reageer even in dit onderwerp, waar ik terechtkwam na het bericht dat Taco mij had gestuurd.
Ik ben Wendy, 28 jaar, woon in Utrecht en ik ben docent. Ik heb dus de luxe van een lange vakantie, maar door het uitvallen van mijn plannen de eerste 2 weken is deze nu slechts gevuld met 2 weekenden weg. Ik heb een relatie, dus ook daar ben ik niet naar op zoek, maar wel naar leuke reisgenoten. (Mijn vriend heeft in juli geen vakantie).
Als het lukt zou ik dus best nog wel iets willen ondernemen. Zon en Europa lijkt me een goede combi!
Ik fotografeer zelf ook erg graag, wil graag mooie plekken bezoeken en met op zijn tijd een avondje stappen kan ik me prima vermaken. Maar elke nacht op pad tot in de vroege uurtjes is ook niet mijn ding ;).