Met spoed opzoek naar reisgenootje!

Hoi!

Ik ben 20 jaar, en met spoed opzoek naar een reisgenoot! Mijn relatie is net voorbij, maar ik wil nog wel graag op vakantie! Het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan. Vriendinnen zijn allemaal bezet of hebben al geboekt, dus ik ben helaas op mezelf aangewezen!

Ik heb zin in een zonvakantie, binnen europa, of curacao. Dingen ondernemen en bekijken is erg leuk! Ik ben gek op het maken van foto’s. Uitgaan is prima, of ergens de gezelligheid opzoeken.
Mijn vakantie is in juli. Het is kort dag, maar niet geschoten is altijd mis ;)!

Hoi Marrianne,

ik ben student aan de WUR, 27 jaar, ben niet opzoek naar een relatie, maar wel iemand waarmee ik kan delen in reiservaringen onderweg. Veel vrienden zitten op het moment in het buitenland voor studie, daarom dus op zoek naar een reisgenoot (m/v).
Ik heb een auto ter beschikking voor 2 weken in juli en zou graag een rond trip maken in Frankrijk.
Ik ben een rustig en open persoon, easy-going, op z’n tijd sportief en vind het leuk nieuwe dingen te ontdekken in natuur en cultuur. Uitgaan is geen probleem.

ik ben benieuwd of je het wat vind!
groeten,
Taco

Hey Marianne en Taco,

ik reageer even in dit onderwerp, waar ik terechtkwam na het bericht dat Taco mij had gestuurd.
Ik ben Wendy, 28 jaar, woon in Utrecht en ik ben docent. Ik heb dus de luxe van een lange vakantie, maar door het uitvallen van mijn plannen de eerste 2 weken is deze nu slechts gevuld met 2 weekenden weg. Ik heb een relatie, dus ook daar ben ik niet naar op zoek, maar wel naar leuke reisgenoten. (Mijn vriend heeft in juli geen vakantie).
Als het lukt zou ik dus best nog wel iets willen ondernemen. Zon en Europa lijkt me een goede combi!
Ik fotografeer zelf ook erg graag, wil graag mooie plekken bezoeken en met op zijn tijd een avondje stappen kan ik me prima vermaken. Maar elke nacht op pad tot in de vroege uurtjes is ook niet mijn ding ;).

Een aantal jaar terug heb ik via dit forum mijn reisgenoten voor een reis naar Cuba leren kennen en dat is me goed bevallen.

Owja, wat betreft de periode. Ik ben vanaf 12 juli beschikbaar, daarvoor echt nog verplichtingen op het werk.
Ik zag dat Taco tot de 22e kan? Misschien kunnen we in 10 dagen iets van de grond krijgen?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,
Wendy

Hoihoi!
Wat een leuke reacties ;)!

In principe komt mij die periode ook het beste uit. Ik ben benieuwd wat jullie verder in gedachten hebben! Ik moet zeggen dat ik nog weinig ervaring heb met kamperen, van huis uit niet meegekregen, maar sta er wel voor open!! Frankrijk is leuk, dus ligt voor mij zeker bij de opties. Ik weet niet of jullie alles van te voren willen plannen, of gewoon gaan en zien wat we tegen komen! Hoor het wel!!

Groetjes!

Hoi iedereen,

Ik ben Friso (22 jaar) en ik ben opzoek naar een aantal reisgenoten om mee op vakantie te gaan.
Ik zou oorspronkelijke met een aantal vrienden op vakantie gaan deze zomer, maar dat ging helaas niet door.
Een vakantie in Europa met veel zon zou welkom zijn. Toeristische dingen bezoeken, uitgaan, zwemmen, chillen, horeca gelegenheden bezoeken en iets sportiefs doen lijkt mij allemaal leuk.

met vriendelijke groet,

Friso

Hallo,

ik heb kamperen ook niet vanuit huis meegekregen, maar red me prima op de camping. Al heb ik zelf geen tent. :slight_smile:
Een hostel o.i.d. is ook prima.

In Europa heb ik eigenlijk bijna geen ervaring met zonder reservering op pad gaan. Wel vorig jaar in Portugal vlak van te voren vanuit ene hotel via internet een ander hostel geboekt enzo. Dat ging prima. En met een auto ben je flexibel om verder te rijden als het moet. Een beetje een route die in de tijd te doen is uitstippelen lijkt me wel een plan.

Is er iemand die heel graag bepaalde streek/ stad wil zien in Frankrijk?
Of is het idee van lekker weg, zon opzoeken en ontspannen al genoeg? (Dat is in mijn geval zo.)

Groetjes, Wendy

Ik ga hier blanco in. Heb hier totaal nog geen ervaring mee, behalve met Frankrijk ;)!! Ik ben niet zo kieskeurig, zolang de zon maar schijnt en we lekker rustig aan kunnen doen inderdaad!! Het mag van mij wel een beetje touristisch zijn, en zwembad/zee/meer/rivier is ook leuk… Ik denk dat als we iets gaan doen, het makkelijk zou zijn als we afspreken! Ik weet niet wat Friso en Taco voorstellen? Hebben jullie eisen?

Hoi allemaal,

ben blij verrast door alle reacties, leuk! Ik heb wel ervaring met kamperen en zou een tent kunnen regelen, maar hostels hoppen lijkt mij geen probleem. Ik heb geen voorkeur voor een streek in Frankrijk, voornamelijk de kust streek gezien en het centraal massief. Ik stel voor om de kaart open te slaan en af te gaan op goede ervaringen. Onderweg een andere afslag nemen kan altijd nog. Onderweg zijn voldoet voor mij eigenlijk ook al aan vakantie. Ik vind het niet erg om een nachtje door te rijden naar de zon, om daar vervolgens te relaxen. Laten we contacten via mail om ergens af te spreken, want whatsapp werkt niet meer bij mij :frowning:

groeten,

Taco

Voegen jullie mij toe op facebook? Marianne van der Wulp ;)!! Ik heb Friso al als vriend!

Hoi Marrianne,

Ik vertrek zondag met de auto naar Noorwegen om daar wat rond te gaan rijden en te relaxen. Misschien dat dit je iets lijkt.

Hoi Dave,

Sorry voor mijn late reactie. Was aan het werk. Klinkt leuk, wel erg kortdag!! Zeker omdat we elkaar nog niet kennen… Nummers uitwisselen?

Groetjes, Marianne

Heee joost! Thanks voor je berichtje… Maar ik heb net geboekt voor een weekje griekenland… Iig leuk dat je iets stuurde! Heel veel plezier op vakantie ;)! Groetjes, Marianne

heey Marianne! heb je al een reis genoot gevonden? zo niet ik ben eind juli los dus als je nog beschikbaar bent hoor ik graag van je