Hallo, bij mij zijn er altijd vakantie kriebels aanwezig alleen zijn al m’n vrienden met kinderen bezig etc. Ze willen niet meer met me mee
, ik opzoek naar een reisgenoot. Nu zie ik hier op het forum alleen maar verre reizen, ik wil eerst Europa nog af zien.
Dus bij deze plaats ik een oproep, voor een stedentrip, voor een all in vliegvakantie, ik wil graag veel zien maar aan het zwembad/strand vermaak ik me ook als het maar niet de hele vakantie is. Ik ben geen uitgaans type.
Ik ben 22, werk als woonbegeleider in de gehandicaptenzorg kan dus vakantie op nemen wanneer ik dat wil, altijd handig.
Wil je meer van me weten of wil je zelf wat zeggen,ik hoor het graag 
hoi, ik zoek ook naar mensen die binnen Europa op vakantie willen.
Ik heb ook een oproep geplaatst, welke periode wil je gaan?
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=154858&p=939495#post939495
Hallo Manon,
Ik zoek ook een leuke reisgenoot die een citytrip binnen Europa wil maken. Ik ben 21, studeer bijna af en hou wel van een keer uitgaan maar op vakantie wil ik vooral de omgeving ontdekken en genieten van de cultuur. Ik wil het liefst in de zomer gaan of vlak daarna. Ik ben wel van plan om op de budgettour te gaan omdat ik nog drie maanden naar Spanje wil om Spaans te leren.
Hallo Manon,
Ik zoek ook een leuke reisgenoot binnen Europa. Ik ben 18, studeer Sport en bewegen en zou deze zomer er graag even uit willen. nog niet echt concrete plannen, als de zon maar schijnt, er wat te beleven valt en het niet al te duur is. Ik zit wel aan de zomervakantie vast.