Ik ben een 22 jarige Brabantse meid (omg. Tilburg) die dit jaar eigenlijk wel op vakantie zou willen…maar in mijn omgeving is er zo niemand die met me mee gaat. Mijn vriendinnen gaan met hun vriend op vakantie of ze hebben geen geld om mee te gaan.
Mijn vakantie valt (helaas) in het hoogseizoen. Omdat ik naast mijn fulltime baan net een avondopleiding begonnen ben.
Zelf maakt het me niet zo heel veel uit waar ik op vakantie zou gaan. Zelf zat ik in ieder geval wel aan Europa te denken. Italië, Portugal, Bulgarije of zo. Maar andere inbreng is altijd welkom!
Mijn steekwoorden: cultuur, reizen, lekker weer, terrasje, museum, strand.
*Ik ben een 20 jarige meid wonende in Limburg. Ook ik zit met hetzelfde probleem. Of ze gaan al op vakantie, of ze willen niet of ze hebben geen geld. Ik kon me erg vinden in je verhaal en je steekwoorden klinken mij bekend in de oren. *
*Ook ik zat te denken aan Europa, aangezien ik geen groot budget heb om het buiten Europa te gaan zoeken. Zelf heb ik zitten denken aan een stedentrip, maar ook aan ‘gewone’ vakanties. Welk land maakt me niet zoveel uit, zolang het er maar lekker weer is! En natuurlijk lijkt het me leuk om eens een kroeg in te duiken, maar ik wil ook graag wat van het land en de omgeving zien. *
Ik ben een jongen van 22 jaar, en wil ook graag op vakantie en ook bij zit het in het feit dat iedereen al een vakantie gepland heeft met partner of dat ze niet gaan of geen geld hebben.
Ik weet niet of jij ondertussen al iets gepland hebt, Ik hou me in ieder geval aanbevolen.
Hoi!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog steeds geen plannen dus het lijkt me leuk om even wat te mailen.
Ik zal jullie van de week even een mailtje sturen.
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep.
Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Check de site, zou ik zeggen. http://www.stipreizen.nl/SILIN?Period=2008-5
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
Ik heb al 3 serieuze reactie’s gehad op mijn Turkije-oproep. Eentje van hen wil ook graag met een groepje gaan en heeft de oproep geplaatst om allemaal naar Hotel Linda 4* (A.I. Ook 1-pers. kamers!) in Side te gaan. Dan maakt de periode niet meer zoveel uit, maar kan degene die daar is / zijn de nieuwkomers weer introduceren, a la kettingreactie. Misschien ook iets voor jou? Hij (Rene) gaat tot 22 mei en ik kom naar alle waarschijnlijkheid 19 mei aan.
THNX voor jullie reactie. Ik hoop dat jullie ook snel een match zullen vinden en een geweldige vakantie 2008 zullen hebben!
En sorry voor het 3x plaatsen van mijn bericht. was niet de bedoeling, wist/weet niet zo goed hoe het werk(te).
Ik zou ook graag met je mee op vakantie willen. Heb vanaf vandaag ruim 3 weken vakantie! Dus laat maar even wat horen. Ik ben 22 jaar kom uit de buurt van Eindhoven. Vriendinnen allemaal met vriendje weg en allemaal pas later vakantie. Ik werk al en kon alleen deze tijd nog vrij nemen…laat je nog even wat horen?
Ik weet niet hoe ik dit topip moet verwijderen…het is namelijk zo dat ik in deze periode geen vakantie meer heb. Ik zou nog steeds wel op vakantie willen met een reisgenootje maar mijn vakantie is verplaatst naar 11 tm 22 augustus.
Maar mocht je het leuk vinden om eens een stedentrip ofzo te maken of voor een volgende vakantie, is het misschien leuk om elkaar wat te leren kennen?
Ik hoor het graag van je!