Reisgenoot gezocht vrouw (20-27 jaar) omgeving Brabant (NL)

Hallo allemaal,

De eerste 3 weken van september (29-08-2009 t/m 19-09-2009) heb ik mijn zomervakantie. Dat is het nadeel (of het voordeel) als je in de zorg werkt, je hebt practisch nooit vakantie in de drukke bouwvak.:slywink:

Het is alleen zo dat m’n vriendinnen allemaal al “aan de man” zijn en er dus niet op staan te wachten met mij op vakantie te gaan. Dat is mooi balen.
Ik wil er toch wel erg graag er even tussenuit. Afgelopen jaar ben ik een week op vakantie geweest met iemand die ik ontmoet heb via een forum als dit. De vakantie was lastig aangezien we elkaar 3 dagen voor vertrek pas voor het eerst ontmoet hadden. De eerste ontmoeting was leuk, maar er bleken toch minder overeenkomsten te zijn dan vooraf gedacht. We hebben leuke dingen gedaan, maar na de vakantie hebben we elkaar nooit meer gesproken. Erg jammer.
Toch wil ik dit jaar weer op vakantie en wil ik het nog eens via deze weg proberen. Wellicht klikt het nu wel, ik blijf positief. Een voorwaarde zou nu wel zijn dat er eerder en uitgebreider contact is, zodat we elkaar beter kennen. 3 dagen van tevoren elkaar ontmoeten en meteen boeken bleek dus geen succes.

Maar goed, ik ben dus op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om met mij op vakantie te gaan. Ik heb niet echt voorkeur voor bestemmingen. Ben de afgelopen jaren weg geweest voor een groepsrondreis (met een vriendin) naar Egypte, Turkije en Thailand. Dit waren allen geweldige vakantie’s. De groepsrondreizen waren allemaal georganiseerd, steeds met andere organisaties. Het is me goed bevallen omdat je niet alles zelf uit hoeft te zoeken en je toch gezellige contacten kunt leggen met de groep. Maar om daar nu als alleengaande mee mee te gaan… nee dat trekt me niet zo. Ook de single-variant daarvan spreekt me niet helemaal aan. Ik heb het idee dat ik daar nog wat jong voor ben (de gemiddelde leeftijd zou vaak tussen de 35 en 45 jaar liggen).
Het afgelopen jaar heb ik een week in een all inclusive resort gezeten…en heb gemerkt dat is niet mijn ding. Ik sta ook open om met een groep te gaan (4 personen), echter de voorkeur om met een groepsreis mee te gaan blijft.

Mijn voorkeur om mee op vakantie te gaan, gaat uit naar een vrouwelijke reisgenoot tussen de 20 en de (ongeveer) 27 jaar. Ik ben zelf 23 (bijna 24) jaar. Ik woon zelf in Brabant (Nederland) en zou het wel leuk vinden om iemand uit de buurt te treffen, dat scheelt toch een hoop in reistijd.

Ik werk sinds 2 jaar in de verpleging en dat bevalt me goed. Ik ben iemand die graag de kat uit de boom kijkt. Ben van mezelf vrij stil, maar als ik eenmaal m’n draai gevonden heb dan kan ik toch wel los komen. Ik ben altijd in voor een grapje en hou van gezellige spontane mensen die open in het leven staan. Openheid en eerlijkheid spreken me aan. In een reisgenoot zoek ik dan ook iemand die open en eerlijk communiceert en in overleg beslissingen wil nemen.

Mijn vakantiebestemming zie ik niet heel specifiek. Ik vind het leuk om steden/ plaatsen te bezoeken en dus lekker cultureel bezig te zijn. Van de andere kant vind ik het ook erg leuk en lekker om een dagje strand in te plannen, lekker muziekje erbij, boekje lezen… de tijd voor mezelf nemen. Een zuip/strand vakantie is totaal niets voor mij, een dag of 4 aan het strand is meer dan genoeg.
Ik heb voor mijn gevoel nog niet veel van de wereld gezien, dus ideeen voor leuke landen zijn welkom. “Vroeger” ging ik met m’n ouders geregeld naar Frankrijk/ Luxemburg om wandelingen in de bergen te maken. Dat is nog steeds iets wat ik erg graag doe (al is bergwandelingen maken in NL een beetje lastig):retard:.

Spreekt hetgeen je gelezen hebt je aan, laat dan een berichtje achter of mail me op [EMAIL=“ham-1-2-3@hotmail.com”]ham-1-2-3@hotmail.com

Groetjes Suzan :dag::dag::dag: