Reisgenote (20-27 jr) eind aug/begin sept

Hallo allemaal,

De laatste week van augustus en de eerste twee weken van september heb ik mijn zomervakantie. Dat is het nadeel (of het voordeel) als je in de zorg werkt, je hebt practisch nooit vakantie in de drukke bouwvak.:slywink:

Het is alleen zo dat m’n vriendinnen allemaal al “aan de man” zijn en er dus niet op staan te wachten met mij op vakantie te gaan. Dat is mooi balen.
Ik wil er toch wel erg graag er even tussenuit. Op advies van een teamgenoot van het sporten (korfbal) ben ik hier terecht gekomen. Zij heeft namelijk een geweldige vakantie gehad afgelopen jaar, door nieuwe mensen te leren kennen via een dergelijke site. Haar reisgenoot is nu zelfs haar partner/ huisgenoot haha :biggrin:

Maar goed, ik ben dus op zoek naar iemand die het leuk zou vinden om met mij op vakantie te gaan. Ik heb niet echt voorkeur voor bestemmingen. Ben de afgelopen 3 jaar weg geweest voor een groepsrondreis (met een vriendin) naar Egypte, Turkije en Thailand. Dit waren allen geweldige vakantie’s. De groepsrondreizen waren allemaal georganiseerd, steeds met andere organisaties. Het is me goed bevallen omdat je niet alles zelf uit hoeft te zoeken en je toch gezellige contacten kunt leggen met de groep. Maar om daar nu als alleengaande mee mee te gaan… nee. Ook de single-variant daarvan spreekt me niet helemaal aan. Ik heb het idee dat ik daar nog wat jong voor ben (de gemiddelde leeftijd zou vaak tussen de 35 en 45 jaar liggen).

Mijn voorkeur om mee op vakantie te gaan, gaat uit naar een vrouwelijke reisgenoot tussen de 20 en de (ongeveer) 27 jaar. Ik ben zelf 23 jaar.
Ik woon zelf in Brabant en zou het wel leuk vinden om iemand uit de buurt te treffen, dat scheelt toch een hoop in reistijd.

Ik werk sinds 1 1/2 jaar in de verpleging en dat bevalt me goed. Ik ben iemand die graag de kat uit de boom kijkt. Ben van mezelf vrij stil, maar als ik eenmaal m’n draai gevonden heb dan kan ik toch wel los komen. Ik ben altijd in voor een grapje en hou van gezellige spontane mensen die open in het leven staan. Openheid en eerlijkheid spreken me aan.

Mijn vakantiebestemming zie ik niet heel specifiek. Ik vind het leuk om steden/ plaatsen te bezoeken en dus lekker cultureel bezig te zijn. Van de andere kant vind ik het ook erg leuk en lekker om een dagje strand in te plannen, lekker muziekje erbij, boekje lezen… de tijd voor mezelf nemen. Een zuip/strand vakantie is totaal niets voor mij, een dag of 4 aan het strand is meer dan genoeg.
Ik heb voor mijn gevoel nog niet veel van de wereld gezien, dus ideeen voor leuke landen zijn welkom. “Vroeger” ging ik met m’n ouders geregeld naar Frankrijk/ Luxemburg om wandelingen in de bergen te maken. Dat is nog steeds iets wat ik erg graag doe (al is bergwandelingen maken in NL een beetje lastig):retard:.

Spreekt hetgeen je gelezen hebt je aan, laat dan een berichtje achter of mail me op [EMAIL=“ham-1-2-3@hotmail.com”]ham-1-2-3@hotmail.com

Groetjes Suzan :dag::dag::dag:

Hee!
Ik heb zelf 2 weken vrij genomen in september van 5 t/m 21 september. Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje.:nod:
Bestemming is voor mij ook nog niet bekend, dus…
Mail me anders maar: [EMAIL=“herma_groen@hotmail.com”]herma_groen@hotmail.com

Hoi hoi,

Jou oproep sprak mij wel aan.
Helaas is er een nadeel, mijn leeftijd en mijn geslacht :s
(30/man)
Al mijn vrienden zijn ook aan de vrouw en zitten nu ongeveer gezellig in het zonnige zuiden.
Ik ben de eerste twee weken van september vrij en wil er graag op uit.
Het liefst geen strand vakantie maar een beetje cultuur en wandelen.
Mijn idee voor een vakantie is Noord europa, Zweden of Finland of Denemarken. Wil in een wat grotere stad beginnen (bv Stockholm) en dan daar de stad verkennen. Wil ook een auto huren of er met de auto heen rijden en een beetje rond toeren. Auto huren is niet goedkoop maar met meerdere mensen (auto vol) moet dat makkelijk te doen zijn.
De natuur moet daar wel mooi zijn en je kan er zeker goed wandelen.
Veel strand zullen ze daar niet hebben maar meren zijn er zat.
Daar kan je ook heel relax vertoeven met een boekje. Of er ook goede bergen zijn om te beklimmen betwijfel ik maar lijk mij ook een keer leuk om te doen.
Als ze maar niet al te hoog zijn :wink:
Ook zou ik wel naar IJsland willen of richting het oosten.
Praag en omstreken of zo. Daar zijn wel een hoop bergen in de buurt.

De overnachtingen maakt mij niet uit, verblijven in een hotelletje of bed and brackfast vind ik prima.
Kamperen vind ik ook geen robleem.

Mocht jullie dit aanspreken hoor ik graag van jullie.

Groetjes Peter van Haastrecht.

haastrecht-t@telfort.nl
http://honchoo.hyves.nl/

Hee Suzan,

je oproep spreekt me aan. Ik zal via hotmail een bericht achterlaten om te horen hoe ver het met je plannen staat. Hopelijk krijg ik een reactie terug van je.

Tot mails, groetjes IngridB :teeth:

Hahahahaha, dank je Ingridel :wink:

Ook mijn vriendinnetjes inmiddels al vakantie gehad of met vriendjes op vakantie, so me is also kind of left out here! :frown:
Wil er toch wel heel erg graag effe tussenuit, heb zelfs nog even overwogen om alleen op vakantie te gaan, maar toch tot de conclusie gekomen dat het alleen wellicht niet altijd even gezellig is!
Had in eerste instantie zeker wel mijn twijfels bij het plaatsen van een oproep, maar de drang om op vakantie te gaan is dusdanig groot, dat ik het er toch maar op waag!
Maar om een lang verhaal niet nog langer te maken :wink:
Ben dus op zoek naar een vlotte, spontane meid van +/- midden 20 voor een chille en ongecompliceerde zonvakantie!
Zon, zee, strand en stappen!
Echt een beetje een ‘girls just wanna have fun’ vakantie!
Scootertje of autootje huren, misschien één of twee uitstapjes, en verder gewoon chill!
Heb wel een voorkeur voor Kreta Chersonissos trouwens!
Heb vakantie van 24/08 tot 14/09 en zou graag 8 tot 15 dagen op vakantie gaan!
Mocht bovenstaande je aanspreken, dan hoor ik graag van je! :dag: