Reisgenoot (vrouw) zomervakantie sept-okt

Hoi reisliefhebbers!

Gezien veel vriendinnen een vriend hebben en met hun vriend op vakantie gaan ben ik op zoek naar een leuke en gezellige reisgenoot.

Op vakantie houd ik van verschillende dingen. Ik hou van cultuur, natuur, lekker eten, een marktje bezoeken en lekker door de stad struinen om vervolgens met lekker koud drankje ergens neer te ploffen. Ik hoef niet super luxe op vakantie maar liever niet in een slaapzaal en heb graag een eigen badkamer. Aan het eind van de vakantie vind ik het lekker om een aantal stranddagen in te plannen. Zelf ben ik 29 jaar en zoek iemand van rond deze leeftijd. Ik wil graag drie weken op vakantie. Ik vind het leuk om dingen met reisgenoot te ondernemen maar ook de vrijheid te hebben om af en toe je eigen ding te kunnen doen.

Qua land zat ik te denken aan Vietnam, Cambodja, Laos maar andere opties om naar toe te gaan liggen nog open. Kan jij je een beetje vinden hierin? Stuur me dan een berichtje. Groetjes!

Bij mij hetzelfde eigenlijk. Ik zou graag op vakantie willen eind juli maar mijn vriendinnen gaan of zelf met hun vriend of hebben het geld hard nodig voor hun huis. Zou jij ook eventueel eind juli willen/kunnen?