vakantie genootje gezocht

Hoi hoi,

Ik ben Nienke ben 27 jaar en zoek naar leuke reisgenootje voor de periode eind aug sept okt…
Ik hou van strandvakantie, leuke uitstapjes maken, shoppen, cocktails drinken enz enz lekkerlui vakantie :slight_smile:

Zoals de meeste zit ik in de zelfde situatie vrienden die allemaal gesetteld zijn of andere periodes op vakantie gaan of geen geld hebben.En wil toch wel heel graag lekker ff paar weekjes tussen uit 2 a 3 weken alleen met ze 2e 3e 4e is dat een stuk gezelliger dan in je uppie :wink:

Als je wat meer van me wilt weten kijk even op me profiel hier daar kan je wat fotos zien enne me facebook adres is daar ook te vinden…

Gr van Nienke

yoo mensen ik zoek nog steeds een leuk reismaatje…

toch niet naar de filipijnen?

Hallo Nienke,

De meeste vrienden van mij zijn al gesetteld of hebben geen geld om op vakantie te gaan. Ik heb eigelijk wel zin om op vakantie te gaan
ik ben een meid van 27 jaar misschien tot snel

Hey,

Zoek zelf ook nog iemand voor een paar dagen weg. Heb in okt 1 wk vrij en in nov 2 wk vrij. Wil zelf niet langer weg dan een paar dagen.
Zelf drink ik niet maar dat betekend nie dat het niet gezellig word is. ben zelf 31 jaar en kom uit barendrecht.

Hoor he wel of er intressen is…
Gr