op zoek naar een reisgenoot voor in de periode van 28 juni tot en met 21 juli

hoi,

ik ben nicole en ben 24 jaar en kom uit utrecht in het dagelijkse leven werk ik vier dagen in de week op een kinderdagverblijf en hou ik van leuke dingen doen.
ben dus op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten voor in de periode van 28 juni tot met 21 juli voor een weekje op vakantie te gaan of 14 dagen
hou ervan om op vakantie te gaan naar een land waar het lekker weer is en gezellig een voorkeur heb ik niet, in de vakantie vindt ik het leuk om heerlijk van het weer te genieten op strand of bij het zwembad om af en toe iets van het land te zien, gezellig op een terrasje te zitten, s,avonds leuke dingen te doen en nog veel meer en het gezellig hebben
mij e-mailadres is [EMAIL=“gansjenicole@hotmail.com”]gansjenicole@hotmail.com.

groetjes nicole

Hoi Nicole,

Ik zoek ook nog een reisgenootje, heb vanaf nu vakantie en wil zeker nog ergens heen gaan waar het mooi weer is! Laat je even wat horen? ik ben 22 en werk als operatieassistente in het ziekenhuis, woon in de buurt van eindhoven.

Groetjes Loes

hey ik ben 19 jaar oud werk als bloemiste en wil graag nog even snel op vakantie. Ik heb van 29 tot en met 13 juli vakantie. Hoor graag of je al iemand gevonden hebt.

Groetjes Debby

Hallo!
Ik ben Roeland
Ben student marketing en communicatie
ook opzoek naar een reisgenoot(e)(n)
Ik ben in de periode juli/augustus beschikbaar!
Ben voor alles in, als het maar leuk is en bespreekbaar is.

hoi allemaal ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot dus als iemand denkt ik heb ook nog wel zin op vakantie te gaan reageer dan

groetjes nicole