Ik kan mijn oproepje schijnbaar niet verwijderen, dus zet ik het even op inactief… Mijn vakantie is op dit moment namelijk wat onzeker. Wie weet ga ik weer op zoek, dan haal ik dit tekstje wel weg.
Hallo! Ik ben een jongedame van 35 winters, hetero, gekleurd, petite en in een relatie. Dit najaar wil ik zo’n 2 weken met vakantie, en ik hoop daar leuk gezelschap voor te vinden - een vrouw van ongeveer dezelfde leeftijd.
De bestemming weet ik nog niet, maar ik denk aan Zuid-Amerika of Zuidoost-Azië. In ieder geval ergens met lekker weer en genoeg te zien. Bijv. verblijven in hotels en van daaruit excursies ondernemen/op stap met de Lonely Planet, of evt. een georganiseerde rondreis. Met liefst ook wat strand. Alles valt dus nog te bespreken. 's Avonds zou ik afhankelijk van ons energiepeil en omstandigheden een terrasje willen opzoeken, uitgaan, of rustig een boekje lezen.
Iets over mezelf: rustig, vrolijk, serieus, misschien meer intro- dan extravert, zelfstandig en eigengereid, maar ook sociaal en best relaxt. Lastig natuurlijk, maar ik hoop zo iemand te vinden met wie het genoeg klikt om samen een relaxte vakantie te kunnen hebben. Ben benieuwd!