Reisgenoot gezocht voor Amerika of Griekenland en Thailand

Hallo mensen,

Ik zoek een leuke reisgenoot of een groepje reisgenoten om begin juni of later op vakantie te gaan voor minimaal 1 week, max 2 weken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Amerika (New York etc.) maar het mag ook Griekenland zijn of overige strandvakantie. Ik wil graag weg om op de eerste plaats gewoon lekker te genieten en uit te rusten, lekker uit eten, shoppen… Ik houd van zon/zee vakantie, uitgaan/feesten en cultuur.
In oktober ga ik naar Thailand voor een maand, dus als je ook deze richting opgaat is dat ook een optie.

Ik houd wel van een beetje luxe dus kies graag voor hotel of nette hostel. Ik ben een dame van 33 uit Voorburg en zoek ook een beetje in deze leeftijdscategorie maar onder de 30 is ook prima.
Ik ben sociaal, vriendelijk en houd van lachen en gezelligheid! De vakantie hoeft niet gepland te zijn, een activiteit doen is leuk maar geen must!
Wil wel graag van te voren afspreken en kennis maken.

Heb je dezelfde interesses en lijkt je dit ook leuk, stuur gerust een berichtje!

Groeten Joya

Hoi joya,

Ben jij nog op zoek naar een reisgenoot?
Ik wil deze zomervakantie richting amerika .
Ben nog aan het kijken naar new york of miami en ook nog tripjes maken naar andere steden.

Ik ben een vrouw van 31 jaar uit tilburg.
Eliamar