Voor diegene die het herkennen, een super leuk,goed, mooi leven… Echter al mijn lieve vriendinnetjes zijn allen zwanger en of bezig met zwanger worden en ik wil ooh zo graag lekker de wereld zien. Heb altijd al gedroomd over australie, thailand, indonesie. Maar een reis door de us spreekt mij ook enorm aan.
Heb geen voorkeur voor een bepaalde datum, gezien mijn werk kan ik max een maand weg. ik hou van cultuur snuiven, maar lekker op het strand na een goed feestje of festival spreekt me net zo goed weer aan. :zon02:
Zeer herkenbaar. Al heb ik komend jaar wat korte reisjes al gepland. Dus financieel geen ruimte meer. Ik zou je graag willen toevoegen op fb ofzo om te kijken of we in de toekomst misschien iets kunnen plannen? De kortere vakanties weet ik meestal wel iemand voor te strikken maar ik zou zelf ook erg graag een paar weken of zelfs maanden willen rondtrekken. Waar? Teveel om op te noemen, USA, Australie, Azie… Maanden zijn voor jou dan niet van toepassing maar ok.
Ik ben 36 btw en single.
Groetjes Natascha
Misschien ben ik wel opzoek naar jou.
Ook ik ben opzoek naar een reismaatje naar o.a. Azië en heb zo al wat ideetjes hoe of wat.
Het is zeker herkenbaar dat de vriendenkring bezet is met de partner en je dan eigenlijk zomaar niemand meer hebt om mee te reizen. Terwijl je dit zooooo graag wilt. Frustratie tot en met
Mijn plan is dan ook om een onvergetelijke en unieke reis te gaan maken. Van wat ik bij jou lees, Deb280280, dan, komt dat aardig overeen met mijn intenties.
(een mix van o.a. cultuur, natuur, avontuur, gezelligheid, plezier en ontspanning te gaan ervaren)
Door Amerika heb ik al 2 maal een rondreis gemaakt en zou voor mij dus afvallen. Azië of eventueel Midden/Zuid Amerika hebben nu mijn interesse.
Verder heb ik ook een klein maandje van m’n baas kunnen afsnoepen. Dit is in september…
Kleine impressie van mijzelf:
Gezellige Brabander uit Eindhoven, 28 reisjaren jong, altijd in voor een uitdaging en luistert naar de naam Dennis.
Heb ik je interesse? je nieuwsgierig naar mij gemaakt? en/of wil je nog meer weten?
Dan krijg je van mij een antwoord terug op je reactie. (mag privé)
mocht iemand interesse hebben…ben ook al langere tijd op zoek naar reisgenoten. helaas weinig respons op dit forum…maar blijf proberen! wil minimaal 1 maand weg. …zit te denken om voor een paar maanden naar Thailand te gaan. of USA/ Australie- new zl,
met wat mensen een goede auto huren 4x4 jeep bv en rond touren. eigen vervoer stuk beter en comfortabeler. ken ge gaan en staan waar ge wilt.
alles kan, niets moet. ik kan weg na einde juli. hou van natuur, cultuur, feestje op zn tijd, actief, …
ook voor mij erg herkenbaar,
twee jaar geleden een maand in thailand geweest en vorig jaar een maand china gedaan.
zou graag naar azie terug gaan zoals bijv. cambodja, vietnam laos etc… maar andere landen sta ik ook voor open.
leuke afwisseling tussen natuur en cultuur en relaxen…
ik wil graag in de zomervakantie aangezien ik werkzaam ben in het onderwijs en dus vast zit aan deze periode
mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag,
Hallo
Ik heb vanmiddag zelf ook een oproepje geplaatst.
Ik heb een groepsreis Door west amerika geboekt!
Las vegas, zion, Bryce, moab, Monument Valley, Laughlin, San Diego, LA, Monterey, San Francisco, Yosemite en Door de Death valley terug naar Las vegas. Er is in ieder geval nog reisgenootje nodig.
Wij zijn nu met 6 personen. 3 vrouwen en 3 mannen tassen een leeftijd van 18 t/m 28 jaar.
En is van 6 t/m 28 juni.
Hi
Helaas dit jaar al een grote reis geboekt, maar ik weet nooit of ik volgend jaar weer een reisgenoot kan vinden,
dus ik hou me zeker aanbevolen voor volgend jaar :biggrin:
Ik heb gisteren ook een post geplaatst om een reisgenoot te zoeken, want ik studeer dit jaar af en zou nog graag een grote reis maken.
Ik zou graag naar China gaan, maar Australië spreekt me ook wel aan.
In Thailand en in de US ben ik al geweest, dus voor mij zou enkel Australië overblijven.
Mocht je interesse hebben, mag je me altijd contacteren.
waar in de usa zijn jullie allemaal geweest al? met een groepsreis en georganiseerd? of echt op eigen houtje en auto huren en gaan met die banaan?
ik heb zelf jaren in de us gewoond…zou graag een grote roadtrip willen gaan maken met een leuke groep mensen. logement in hotels, motels, misschien zelfs met een tent ergens in de natuur.
thailand staat ook nog op mijn lijst maar dat zal voor langere tijd gaan worden ca 4-8mnd…
ga met een vriend ‘die uit Africa komt’ ook nog een mooie trip maken in de nabije toekomst.
ik heb weinig zin om alleen met vacance te gaan…en met een singlereizen groep of groepsreis lijkt me niet echt wat. alles georganiseerd…wil mijn vrijheid hebben…gaan en staan waar ik wil. echt binnenland in…natuur ook in. plekken komen waar groepsreizen niet snel zullen komen.
ben benieuwd hoe anderen hierover denken? liever groepsreis en alles ‘georganiseerd’ …OF totale vrijheid. een auto ofzo huren en dan zien waar we heen gaan. overleggen met anderen dingen die ge wilt bezoeken/ zien/ doen…en verder zien wel…?
Hoi Michelle!
zijn jullie nog steeds op zoek naar een reisgenootje?
Ben namelijk nog op zoek naar iets maar wil toch liever met een groep dan alleen!
ik hoor het wel
groetjes Raima
Updated - - -
Hoi Michelle!
zijn jullie nog steeds op zoek naar een reisgenootje?
Ben namelijk nog op zoek naar iets maar wil toch liever met een groep dan alleen!
ik hoor het wel
groetjes Raima
Ik studeer dit jaar ook af en zou graag met WEP of mss een andere organisatie gaan werken in Australië voor 6à12 maanden en via wat zoeken op het internet ben ik op dit forum terecht gekomen
Graag zou ik rond de periode van oktober vertrekken want dan begint het zomer seizoen daar, ideaal voor werk.
zou ook wel liever met iemand vertrekken met dezelfde interesses dan alleen. De bedoeling is om geld te verdienen en veel ontdekken!
Ik ben een dame van 33 en zoek ook een reismaatje of meerdere mensen om mee op vakantie te gaan. Ik zou zelf begin juni of later een zonvakantie willen (zoals Griekenland) of naar Amerika voor een aantal weken. In oktober ben ik van plan om naar Thailand te gaan voor een maand. Andere opties dan Amerika zijn ook welkom! Ik houd van strand, cultuur, uitgaan/feesten en vooral genieten en plezier met elkaar! Wil graag mensen van te voren zien/ontmoeten voordat er geboekt wordt.