reisgenootje(s) gezocht

Ik zou heel graag voor 6 tot 8 weken op reis willen samen met iemand die ik (nog) niet ken.
Het liefst zou ik naar Afrika, Australië, de VS, of Zuid Amerika willen reizen.
ik durf haast bijna niet te gaan maar ik wil er eigenlijk ook niet te lang over na denken en gewoon gaan.
een vriendin van mij heeft dit eerder gedaan en door haar verhalen ben ik super enthousiast geworden.
Ik ben nu opzoek naar een reisgenootje die samen met mij voor 6 tot 8 weken op ‘vakantie’ wil gaan om de mooiste plekjes van een land te gaan ontdekken. hier in Nederland ben ik echt een stads mens, maar in het buitenland zou ik graag echt alles willen zien, van grote steden tot kleine dorpjes, uitgaan, winkelen, strand, wandelingen, en ik ben in voor wat voor uitdaging dan ook.
Zelf ben ik 20 jaar oud en ik zou het liefst met een reisgenootje willen gaan van ongeveer de zelfde leeftijd.

Helaas kan ik niet je reismaatje zijn, maar mocht je misschien Kenia uitkiezen voor je reis, neem dan gerust contact op! Ik woon hier nu een paar jaar aan de zuidkust en kan je evt helpen aan accommodatie, excursie, (lokale) uitjes enz. of bij vragen over dit fantastische land! Prachtige natuur, de meest vriendelijke gastvrije mensen, heerlijke temperatuur het hele jaar door en echt de hakuna matata-mentaliteit. Een land om verliefd op te worden! (ja dat is mij dus overkomen)

Veel plezier met je voorbereidingen en uiteindelijke reis!

Groetjes Marriette

Via Wereldwijzer app

1 like

Hallo Iris,

Heb je inmiddels al een reismaatje gevonden?

Ik heb in mijn gedachten om aankomend juni/juli voor ongeveer 6 weken een reis te maken, misschien te combineren met een paar weken vrijwilligerswerk. Ik heb gekeken naar verschillende landen, waaronder Zuid-Afrika, Zuid-Amerika en Australie. Voor mijn reis zoek ik ook nog een reismaatje, dus mij lijkt het wel wat om onze plannen te bespreken en te kijken of we elkaars reismaatje kunnen worden! Oja, ik ben 21 jaar!

Groetjes Chantal

Hoi Iris en Chantal!

Ik zelf ben ook 20 jaar en opzoek naar iemand of meerdere personen die een paar weken met mij een reis zou willen maken. Welk land ben ik zelf nog niet over uit!
Misschien leuk om elkaar hierover verder te spreken?

Groetjes Lisette

Hoi Lisette,

Ik heb jou een priveberichtje gedaan!

Groetjes Chantal

Hoi Chantal & Lisette!

Sorry ik heb inmiddels al een reisgenootje gevonden, ik ben ook al van plan om in maart te gaan vertrekken.
Maar ik hoop dat jullie misschien samen jullie reis van je dromen kan boeken ! Veel succes en plezier gewenst!

Groetjes Iris