Hoi allemaal. Mijn naam is Yvana, 24 jaar. Ik heb al eerder via dit forum een reisgenootje gevonden waarmee ik vervolgens gereisd ben naar Maleisië Thailand en India (backpacken). Dit is me heel goed bevallen! Nu ben ik wederom op zoek naar een reisgenootje, omdat de meeste vriendinnen geen geld hebben of geen interesse in een verre reis of ze gaan al met hun vriend enz enz (jullie kennen het wel). Mijn vriend houdt verder helaas niet van reizen.
Heeft er iemand zin om bijvoorbeeld naar Zuid-Afrika, Peru, Vietnam of Sri Lanka te gaan (of twee landen als dat past binnen de tijd)? Andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom. Ik wil uiteindelijk de hele wereld zien! Mijn voorkeur gaat in ieder geval uit naar een vrouwelijke reisgenoot met een leeftijd tussen 22 en 35 jaar.
Ik ben niet op zoek naar een feest vakantie, wel naar veel dingen doen maar ook af een toe eens een dagje rust op het strand of wat dan ook. Ik kan in principe ieder moment van het jaar weg, helaas wel maar voor ongeveer 3/3,5 weken ivm werk.
Hoor graag van je.
Groetjes Yvana
Hoi Yvana,
Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje, die op hele korte termijn nog mee op reis zou willen. Twee jaar geleden ben ik al eens gaan backpacken in Thailand en Laos. Bv. Vietnam en Indonesie lijken me ook erg mooi! Ook binnen Europa staat er nog genoeg op mijn verlanglijstje. Ik werk in het onderwijs, dus genoeg vakantie!
wat doe jij in het dagelijks leven?
Ik ben ook zeker niet op zoek naar een feestvakantie, maar een keer een feestje vind ik wel leuk. Ik wil vooral ook veel dingen doen/ zien.
Ook ik heb al eerder een reisgenootje gevonden via dit forum. Heb. nl hetzelfde probleem met vriendinnen, geen geld, interesse of een vriend.
Laat maar weten als je interesse hebt!
Groetjes, Kirsten
Leuk dat je reageert! Ik stuur je even een privé bericht.
Heei Yvana!
Ik ben ook heel benieuwd naar de landen die je hier nu noemt! (+Nepal). Zit te denken om een reis van Nepal, te combineren met Sri Lanka of één of meerdere landen direct om Thailand heen. Hoe meer ik over Sri Lanka lees, hoe nieuwsgieriger ik ook naar dat land word. En Zuid-Afrika staat ook hoog op mijn lijstje
Zelf ben ik vanaf okt/nov ‘vrij’ en wil dan dus ook één of meerdere landen gaan bezoeken 
Groetjes!
Hallo Yvana,
Ook ik ben nog op zoek naar een reismaatje. Ik ben alleen erg last-minute want ik heb nu zomervakantie en zou graag na 20 augustus willen vertrekken. Mijn plan is om naar Zuid-Afrika te gaan. Mocht je nog niemand hebben en interesse hebben hoor ik het graag 
Groetjes Kyra