Reisgenootje (V) vanaf september 2007

Hoi,

Ik ben op zoek naar een reisgenootje die met mij wil rondtrekken. Ik wil of in de zomer 1 à 2 maand of vanaf eind september, dan zou het voor een wat langere periode kunnen zijn.
Ik ben nu aan het afstuderen en hoop in juni klaar te zijn met mijn opleiding management toerisme. Ik wil heel graag gaan rondreizen, maar liever niet alleen. En aangezien niemand uit mijn omgeving zin heeft om te reizen, wordt dat lastig.
Bestemmingen waar ik heel graag heen wil zijn. Curacao, Thailand, Indonesië, Australië, Nieuw-Zeeland.
Dus heeft iemand zin om mee te gaan en/of ideeën. Laat het me weten.

Groetjes Ilona

P.s. ben zelf 23 jaar

ik ga zelf ook vanaf september 3 maanden reizen.

wat dacht je van Zuid Afrika ?

o je zoekt een vrouw. :so:

hoi Ilona,

Ik wil graag aan het eind van dit jaar gaan reizen en ben ook opzoek naar een reisgenoot, omdat in mijn omgevind niemand mee wil of kan.Ik dacht inderdaad ook aan Australie, Thailand, Nieuw-Zeeland en Indonesie. Ik ben 23 jaar en als je contact wilt, kun je me mailen.
groetjes, Ilana

ilanaspaan@hotmail.com

Hoi Ilana,

Ik heb je net gemaild.

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,
Ik ben ook 23 jaar en studeer Geneeskunde.
Vanaf september dit jaar zou ik ook graag 3 maanden willen reizen.
Zelf zat ik te denken aan Afrika, maar ik wil mijn plannen ook wel aanpassen.
Misschien kunnen we samen gaan?
Groetjes, Bibian

Hoi Bibian,

Lijkt me leuk om in ieder geval contact te leggen en dan te kijken waar we op uit komen. Ik kan alleen pas eind september weg. Afrika lijkt me ook wel mooi, maar is alleen niet mijn eerste keus.
Maar wie weet waar we op uit komen.

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,
Mijn emailadres is [EMAIL=“bibianvanleeuwen@hotmail.com”]bibianvanleeuwen@hotmail.com dus als je zin hebt moet je me maar een keertje mailen.
Lijkt me leuk om te kijken of we op hetzelfde uit kunnen komen en of het klikt natuurlijk!
Groetjes, Bibian

Hoi Bibian,

Ik heb je net gemaild. Misschien komt ie in je ongewenste post.
Mijn emailadres is: iwolfkamp@hotmail.com

Groetjes Ilona