Reisgenootje gezocht vertrek september/oktober

Hoi allemaal,

Bij het gebrek aan reislustige vrienden probeer ik via de weg een reisgenootje te zoeken.

Eind december begin januari wil ik heel graag een tijdje gaan rondreizen.
Mijn voorkeur gaat ten eerste instantie uit voor Australië.
Verder lijkt het me heel leuk om ook Nieuw-Zeeland en Thailand te bezichtigen, maar ik sta open voor andere suggesties.
Ik heb nog geen exacte einddatum in me gedachten.
Tijdens de reis wil ook gaan werken, op deze manier hoop ik langer weg te kunnen blijven.
Het doel van me reis is een stukje cultuur van daar te leren kennen, relaxen, maar vooral niks moeten en zien waar het schip strand.

Ik ben 20 jaar en behaal in juni mijn MBO diploma Toerisme. Ik ben sportief, betrouwbaar en hou wel van een feestje.

Het lijkt mij leuk om met iemand (een gedeelte) samen te reizen. Dus heb je een beetjes de zelfde plannen als mij? Laat het maar ff weten.

Groetjes Priscilla

Hoi priscilla!

Ik ben van plan om in december naar australie te gaan, ongeveer een maand of 6 en tussendoor een maandje nieuw zeeland. Jou verhaal sprak mij wel aan, maar ik vroeg mij af of je vertrek datum al vast staat?
Ik ben ook sportief en houd wel van een feestje, het doel van mijn reis is dan ook zoveel mogelijk genieten en zien.
Groetjes Tess

Eei! mijn vrienden zijn ook niet erg reislustig dus ik zit ook de forums een beetje te doorzoeken. Ik zou zelf graag januari/februari 2010 weg willen gaan, zodat ik nog een beetje kan sparen.
Ook Nieuw-Zeeland en Thailand spreken mij wel aan om daar allebei ook een maandje rond te reizen.

Ik ben Kevin, 21 jaar en denk eigenlijk hetzelfde erover, niks moeten, relaxed en kijken waar je terecht komt.

Stuur me anders een mailtje, of voeg me toe op msn!
[EMAIL=“Kevin2507_v@hotmail.com”]Kevin2507_v@hotmail.com

Groetjes!

Hoii,
Ik wil ook graag in september naar Australie evt. nieuw zeeland voor een paar maanden. Mijn reisgenootje heeft het laten afweten maar wil mijn plannen daarom niet laten over gaan. Het lijkt me het leukst om met iemand te vertrekken.
Ik heb nog geen concrete plannen gemaakt zoals een route uitstippelen maar lijkt me leuk om dat samen te doen.
Ik zou van ongeveer sept tot dec weg willen. Ik ben trouwens 24 jaar.
Groetjes Nynke

Heey,

ik ben net afgestudeerd (HBO bedrijfseconomie) en plan om een maand of 2 richting australie te gaan… met als vervolg een paar weken in azie (thailand, hongkong, taiwan). Ik wil rond half november vertrekken en zou het gezellig vinden om de start met iemand samen te reizen of in Australie te meeten.

Ik ben 21 jaar, woon in Den Haag, wil gewoon een relaxte reis, maar wel veel van het land zien, hou van duiken, reizen, lezen en feestjes.

Als dit je aanspreekt of je bent rond die tijd ook van plan naar Australie te gaan, mail of msn
maar :slight_smile:

Groetjes!
[EMAIL=“lauradingjan@gmail.com”]lauradingjan@gmail.com

.

.

Goed om te lezen dat er nog meer mensen op zoek zijn naar reisgenoten! Hier nog eentje, ik wil rond oktober naar Thailand/Indonesië/… 3 weken gaan backpacken maar zoek nog een reisbuddy. Doe es reageren! :wink:

Ik ben 26 jaar en vorig jaar al 4 weken in Thailand geweest, maar heb het reisvirus echt wel te pakken.

Groetjes,
Geert

Joehoe!
Wat een drukte op het forum! Ook ik heb het virus te pakken en ga naar Australie en wel eind oktober/ begin november. Ben druk bezg met het vinden van het juiste ticket.

Ik zou het erg gezellig vinden mijn vlucht met iemand samen te doen. Het lange wachten op de vliegvelden etc. zou toch wel veel gezellig samen dan alleen. Dus… wil je ook rond de laatste week vasn oktober/ de eerste van november vertrekken en lijkt t je gezellig dan hoor ik dat graag!!

Ooh jah ik heb nu een optie op 27 oktober 2009 voor een vlucht naar Cairns.

Je kunt me bereiken op [EMAIL=“mvb28@hotmail.com”]mvb28@hotmail.com

Groetjes

Hallo,

ik vertrek ook november december en zit ongeveer met zelfde plannen.Mijn reis:Australie van het zuiden naar noorden trekken(Cairns) ondertussen daar werken maar ook feesten,sporten,duiken,…Via daaruit zou ik naar Papua nieuw guinea vliegen en daar rondtrekken om via daar door te reizen naar Thailand of Indonesie dat weet ik nog niet.Als eens contact ofzo wil opnemen mail me dan ofzo :radium_187@hotmail.com grtzzz

Hallo allemaal,

Ook ik ben van plan 6 maanden te gaan reizen. Ik wil ongeveer een half jaar weg en dan voornamelijk naar australie en nog naar nieuw zeeland en op de terug weg nog een tussenstop in thailand ofzo. Ik ben van plan rond januari te gaan.

Het liefst zou ik met iemand of een groepje gaan, in ieder geval om te starten. Dus als iemand intresse heeft kan je mailen.

[EMAIL=“Msz_a@live.nl”]Msz_a@live.nl

Groetjes, Amé (21 jaar trouwens)

[edit: verkeerde plek :slight_smile: ]