Reisgenoot gezocht voor naar Australie

Hoi!

Ik ben Karin en ben 24 jaar. In september ben ik afgestudeerd en daarna wil ik een aantal maanden gaan reizen. Maar voordat ik op reis ga moet ik eerst nog wat geld verdienen, waardoor ik volgend jaar in februari of maart naar Australie wil gaan. Ik ben een beetje aan de vroege kant, maar al mijn studiegenootjes willen meteen na de studie gaan werken en een paar andere vriendinnen werken nu al, waardoor zij vast zitten aan een bepaald aantal dagen waarop ze weg mogen. Daarom zoek ik iemand die ook voor een aantal maanden naar Australie (en misschien Nieuw-Zeeland) wil. Met z’n tweeen (of meer) vind ik altijd gezelliger dan alleen! Het lijkt me gaaf om daar allemaal verschillende dingen te gaan doen en dingen te bekijken! :zon02: Ik heb verder nog geen idee waar ik precies naartoe wil gaan, maar ik sta voor alles open!

Een aantal eigenschappen van mijzelf: rustig, sociaal, flexibel, stressbestendig, vrolijk… en meer kan ik op dit moment even niet bedenken :teeth: Lijkt het je wat om tegen die tijd ook naar Australie te gaan?

Groetjes Karin!

Hoi Karin,

Ik ben ook voornemens medio februari 2009 naar Australie te gaan. Ik heb ook nog geen concrete plannen. Ik heb 2 keer eerder de oostkust bezocht en wilde nu een ander gedeelte bezoeken. Verder ben ik 34 jaar en kom uit Schiedam. Misschien een keertje praten hierover?

Groetjes,
Ed

mail: ehvanputten@online.nl

Hoi

Ik ben florentine 24 jaar en ga op 27 januari via de groepsreis van activity international dat betekend dat ik de eerste twee dagen wat uitleg krijg enzo naar syndey. Ik ga ook nog twee maanden naar nieuw zeeland weet nog niet of ik dat gelijk doe (is wel het beste qua weer) of dat ik eerst de eascoast doe. Ik ben iniedergeval tot en met augustus in australie en daarna ga ik nog twee maanden naar azie.

Mocht je plannen een beetje aansluiten en vind je t leuk om alvast contact te hebben, voeg mij dan toe op je msn
[EMAIL=“Florentinevandenberg@hotmail.com”]Florentinevandenberg@hotmail.com

groetjes flo

Hoi Karin,

Ben ook al een tijdje van plan om naar Australie te gaan.
Wil graag in de maand feb gaan. Weet nog niet hoe en wat, maar weet wel dat ik niet alleen wil gaan of met een groepsreis.

Verder ben ik 23 jaar en woon in de omgeving van Utrecht.
Zag dat je al veeeel reacties hebt gekregen, dus laat me even weten of je nog interesse hebt…
Ik hoor wel…
Ciao
Greetz,

Sandra

Bonjour!!
Ik ga 25 februari vliegen naar Australie… land in Brisbane =)
Ik ben 20 jaar oud, en een ideale reisgenoot… ja ik ga alleen heen, maar mocht er iemand ook Brisbane ingaan!? Dan vind ik het wel interessant wat lotgenoten te ontmoeten :wink:

cheers!
Yvo

Hoi Karin,

Ik ben Nico en ik kom uit Den Haag en ook net afgestudeerd. Ben 29 jaar en ben al begonnen met mijn voorbereidingen. ik heb nog geen definitieve datum van vertrek. Ben er zelf nog niet helemaal uit of ik begin of eind februari vertrek. het zou ook begin maart kunnen zijn. Ik ben van plan om voor een jaar te gaan en eventueel een auto te kopen en dan de oostkust te doen en hier en daar een beetje te werken. Lijkt mij ook een stuk gezelliger om het met een reisgenootje te doen. Indien je intresse hebt (wie dan ook) kun je mij een mailtje sturen.

[EMAIL=“kuijtnico@hotmail.com”]kuijtnico@hotmail.com

gr. Nico

Hoi Allemaal!

Ik ben momenteel in Aussie. Rond 4 maart en ik in Brisbane! Daarna wil ik waarschijnlijk naar Melbourne, Tasmanië. Plannen kunnen nog altijd veranderen hoor :smiley:
Iemand interesse om af te spreken, mail me dan!

jeanine_van_yperen@hotmail.com

www.nienontravel.nl

Groetjes Nien, (25jr)

Hoi!
Zoals wel meer mensen hier op dit forum zoeken we allemaal een reisgenoot, voor verschillende bestemmingen. Ik ben nu aan het mailen met een leuke meid uit het zuiden van het land die het briljante idee heeft om een bijeenkomst te organiseren, zodat je anderen leert kennen met dezelfde plannen en dat merk je ook meteen of het klikt en wie weet doe je er ideeen op. De oproep staat op een andere website (o.a op www.wereldreis.net) Datum zal 21 Februari in Eindhoven zijn, Exacte locatie en tijdstip volgt nog…

Misschien ook wat voor jullie? Ik ga er iig naartoe, hoe meer zielen hoe meer vreugd!