Ik dacht: Ik wil naar Australie toe! Maar goed…jammer genoeg heb ik niemand in mijn omgeving kunnen vinden die hetzelfde dacht! Dus toen dacht ik: Wat dan? En zodoende ben ik dus hier terecht gekomen! Ik vind het wel raar om op deze manier iemand te vinden…maar dacht ook bij mezelf…ik kan het altijd proberen…wie niet waagt wie niet wint zeggen ze toch altijd!
Mijn plan is om rond Februari/mei te vertrekken voor 1 of 2 maanden ofzo. Ik reis het liefste met de auto en dan verblijven in Cabins ofzo.
Ik ben vorig jaar ook in Nieuw zeeland geweest en daar is deze manier van reizen me goed bevallen. Verder heb ik nog geen concrete plannen ofzo omdat ik eerst een reisgenootje wil zoeken en het net zo fijn en leuk vind om daar dan eventueel samen invulling aan te geven. Ik zou het ook niet leuk vinden iemand te treffen die alles al in zijn hoofd heeft zitten, veel leuker om samen te kijken, anders liggen voor mijn gevoel de verhoudingen al scheef!
Ik zoek iemand die dezelfde plannen heeft als mij. Ik vind het belangrijk dat mijn reisgenootje sociaal, lief, grappig en zelfstandig is. Je moet wel 2 maanden samen leven en dan vind ik het erg belangrijk dat je samen goed door 1 deur kan. Dus eerst een goed contact opbouwen en kijken of het klikt is voor mij wel erg belangrijk.
Mocht je nou het idee hebben dat jij degene bent die met mij een mooi avontuur tegemoet kan gaan…laat het me dan weten…dan kunnen we kijken wat het word!
Hmmzzz…ik zie dat ik niet vermeld heb hoe oud ik ben…aangezien ik wel graag een reisgenootje heb die rond mijn leeftijd is, haha! Ik ben 23 jaar!
Jullie mogen me ook altijd ff mailen: maartjuh22@hotmail.com
Ben je van plan om in de periode februari - mei te reizen, of is het maakt dat niet zo veel uit? Ik ben zelf namelijk van plan om in mei te vertrekken voor ongeveer 2 maanden, en daarna misschien nog naar nieuw zeeland. Ik heb tot nu toe nog niks gepland, alleen nog maar naar informatie gezocht om een beetje te orienteren. Ik heb wel gemerkt, is er genoeg informatie te vinden, misschien wel te veel:)!
Ik heb vaak aan mijn vrienden gevraagd of ze met me mee willen reizen, maar hebben geen tijd/geld enz. De afgelopen jaren ben ik alleen op talencursus naar het buitenland geweest, dat is me prima bevallen, maar voor een reis als naar Australie lijkt het me leuker om met meerdere personen te gaan reizen. Tja, ik vind mezelf wel zelfstandig en sociaal :). Ik ben het met je eens dat je wel dezelfde plannen moet hebben, want het is toch een reis die je niet vaak maakt! Ik ben dan 24, heb me rijbewijs ( toch handig als je met een auto wilt gaan reizen).
Dus ik heb een beetje dezelfde plannen, ik weet dus alleen niet in welke periode je precies wilt gaan reizen!
Bedankt voor je reactie!
Mij maakt de precieze periode van reizen niet zoveel uit, ik zit inprinicipe nergens aan vast. Ik heb alleen in mijn hoofd zitten om rond februari/maart te vertrekken. Jij zit echt eraan vast om in Mei te gaan of niet? Ik weet ook nog niet hoelang ik wil gaan, dat hangt er allemaal een beetje vanaf…maar ook daarbij kan ik alle kanten op, haha!
Ik zou mijn reis graag willen combineren met een “tussenstop” in Amerika of maleisie. Maar goed…ik ben al op het zuidereiland in nieuw zeeland geweest, dus dat hoef ik zeker niet weer te zien, dat vind ik zonde.
Naja…je mag me eventueel altijd even mailen dan kunnen we wat makkelijker contacten. [EMAIL=“maartjuh22@hotmail.com”]maartjuh22@hotmail.com
En indd wel handig als je rijbewijs hebt…je moet vaak veel kilometers rijden en dan ist wel fijn als je een beetje af kan wisselen!!!
Ook ik ben van plan om rond maart/mei te vertrekken richting Australie. Ik wil graag een tussenstop maken in Tokyo of in Los Angeles (andere suggesties zijn altijd welkom, maar die 2 plekken hebben mijn voorkeur), welke van de 2 maakt me eigenlijk niet uit. Ik ben van plan om minimaal een jaar te blijven in Australie, alleen de eerste paar weken/maanden is het wel fijn om met meerdere mensen te zijn ipv alleen.
Ook ik heb een rijbewijs, ik ben net 24 jr geworden, ben sociaal, lach graag/veel enzo enzo…
En ook ik heb nog niets gepland, dat doe ik het liefste daar. Ik zie wel wat op mijn pad komt.
Ik zit in principe wel vast aan mei. Ik ben eind januari klaar met mijn studie, dan kan ik daarna nog een paar maanden werken, zodat ik me gedurende de reis geen zorgen hoef te maken om geld.
Ik heb nog niet nagedacht over tussenstops, maar in principe sta ik overal wel voor open.
Ik reis vanaf 21 maart tot 5 mei vanuit Sydney naar Cairns (en misschien via de binnenlanden weer terug, anders een binnenlandse vlucht). Via deze site heb ik al een ander meisje leren kennen om mee samen te reizen, maar, hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus het zou leuk zijn om een deel met een groepje te kunnen doen of om wat avondjes te stappen tussen de vele bezienswaardigheden door! Ik ben trouwens 24 jaar, en ga van te voren nog naar NZ.
hey! Hoe staat het met jullie plannen? Ik ga 2 April naar australie voor onbepaalde tijd en het lijkt me leuk wat andere reizigers te ontmoeten.
Over mijzelf:
Ik ben 20 jaar, rustig, open minded, ga op de bonnefooi naar australie, retourdatum onbekend, low budget traveller, uitgaan, genieten van de mensen, de sfeer en de omgevingen en ga niet plannen en haasten om die planning dan te halen, ik zie wel wat ik tegenkom.
Ik ben eigenlijk helemaal enthousiast geworden van je grootse plannen. Ik ben 23 jaar en heb precies hetzelfde probleem; wie wordt mijn reisgenoot?!
Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn gegevends onderandere mijn tellefoon nummer. ik hoop dat je met mij contact kan opnemen op wat voor manier dan ook.