ik zit al zolang met plannen in mijn hoofd om is een half jaartje te gaan reizen, maar alleen is ook maar alleen . zijn er mss mensen met hetzelfde idee ? laat het me dan weten dan kunnen we der is een keertje over praten.
ben zelf 32 jaar dus tzou wel tof zijn iemand te vinden rond ‘ongeveer’ dezelfde leeftijd .
groetjes Fabio
Hoi, ik ben Mirjam ben 26 jaar en ga in januari 2011 naar australie iig voor 3 maanden tot maximaal een half jaar…
Voor nu ben ik plannen aan het maken om alleen te gaan maar ja alleen is maar alleen…
Heb al wel gekeken om met een organisatie als australian backpackers te gaan… Dan start je wat rustiger hun regelen nog het e.e.a…
Mijn plan was om een auto, liefst campertje te kopen en daarmee op pad te gaan.
groetjes Mirjam
hey Mirjam , mijn bedoeling is om pas rond september, oktober 2011 te vertrekken , je idee om een campertje te kopen is eigenlijk wel een goed idee maar als ik voor een 5 maand ga zou ik mss de Fiji eilanden en eventueel azie ook nog willen doen met zo’n world ticket. was van plan om gewoon met de rugzak en tent te gaan rondtrekken en eventueel hier en daar mss wat te werken als het moet. zou je zo’n camper dan niet kunnen huren? ben zeker wel geintereseerd !
groetjes fabio
hallo Mirjam!
Mijn idee is ook in januari te gaan, ben 27 jaar en zou ook heel graag een paar maanden door australie en eventueel azie willen gaan reizen. Mijn plan was ook in januari te vertrekken en dan misschien ook de eerste paar dagen georganiseerd door een van de backpacker organisaties of eventueel met iemand die hetzelfde idee heeft. Lijkt me leuk met je in contact te komen en eens te kijken wat jou plannen/ideeen zijn.
Groetjes Simone
Hoi Mirjam en Simone,
Mijn naam is Tessa, ben 25 jaar en heb ook het plan om in januari 2011 voor 3 a 4 maanden naar Australie te gaan.
En inderdaad, alleen is maar alleen… je ontmoet daar zeker weten heel veel mensen, maar ik zou het heel fijn vinden om samen met iemand(en) te gaan.
Met een camper rondreizen zie ik ook zeker zitten!
Groetjes,
Tessa
Hallo allemaal,
Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje. Ik ben 18 jaar en heb het plan opgevat om een maand of 5 te reizen richting Australië, Nieuw Zeeland en indien mogelijk ook stukje Azië. Ik ben net klaar met mijn gymnasium en wil volgend schooljaar gaan studeren. Ik wil graag rond januari vertrekken en zoek een leuke reisgenoot. Bij interesse graag een berichtje!
liefs, Zoë.
Hallo allemaal!
Ik zit al een maand in Australië en doe een stage tot half januari en verblijf nu bij een gastgezin. Na de stage vanaf half januari begin ik met het grote avontuur! En dat is rondtrekken in Australië eventueel ook Nieuw-Zeeland, en ik ben ook opzoek naar reismates! Alleen is maar alleen, en met zijn 2/3/4/5/… is het altijd wel leuker!
Om mij even kort voor te stellen, ik ben Katrien, 21 jaar en kom uit België, ik ben afgestudeerd en ben hier nu voor een korte onderbreking tussen studeren/werken!
Groetjes,
Katrien
Hoi iedereen,
Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje of meerdere om door Australie en Nieuw-Zeeland te trekken. Ik wil graag begin of halverwege januari 2011 vertrekken en voor een periode van 4 a 5 maanden.
Verder ben ik 22 jaar en net afgestudeerd. Concrete plannen voor wat ik precies wil zien heb ik nog niet, maar de Oostkust van Australië en een paar dagen outback spreken mij het meest aan.
Ik hoop dat dit een beetje overeenkomt met jullie plannen?
Groetjes Marjolein
Hey,
Ik dacht eraan om een ‘lus’ te maken met inbegrepen: Sydney, Gold coast, Brisbane, Cairns, Darwin, Alice Springs, Adelaide, Melbourne, Tasmanië. In welke richting ik zal beginnen staat nog niet vast, dat zal er een beetje vanaf hangen ![]()
Als de tijd en het geld het toelaten ook nog Pert/Broome en Nieuw-Zeeland en eventueel de Fiji eilanden!
Ik dacht eraan om via de bus deze routes te doen, met GreyHound of een andere busmaatschappij of eventueel een camper huren of …
Iemand nog idëen / al concretere plannen?
Je laat het maar weten!
Groetjes
Hoi allemaal,
Ik heb wil eigenlijk ook een tijdje naar Australie.
Ik ben 26 jaar en heb al 3 maanden rondgetrokken in Midden Amerika.
Verder ben ik al in meerdere verre landen geweest waaronder Thailand maar ik zou wel een paar weken terug willen hoor.
Zou het liefst zo lang mogelijk weg willen. Het ligt eraan of je gaat werken of alleen vakantie gaat houden ivm budget.
Ik hou van dingen bezichtigen, natuur maar ook lekker relaxen, culturen leren kennen en feesten.
Hoop iets van je te horen hoe ver je plannen zijn en of het je leuk lijkt eventueel wat informatie uit te wisselen.
Gaan jullie nu al in januari of later? Ik kan ivm met baan rond maart of dan na de zomer rond september!
Groetjes Jessica
hey iedereen,
mijn naam is davy en ik woon in belgie meer bepaald in werchter en ben 35 jaar. Verleden jaar ben ik 3 maand rondgetrokken door zuid amerika met de rugzak ,city trip naar rome en 2 weken naar maleisie.Dit jaar staat australie op mijn verlanglijste en liefst voor een maand of 4 okt,nov dec en jan. Zou graag een rondtrip maken heb ook al gedacht om een camper te huren maar alleen is dit niet echt intressant. Ik moet wel nog op mijn nieuwe baan toestemming krijgen en dat word nog wel een probleem denk ik.Ik hoor het wel als er mensen zijn waarmee ik eventueel samen mee kan reizen.
mvg
Davy