Hallo,
Mijn naam is Marleen, en zit nu in het laatste jaar van het vwo
als ik straks klaar ben wil ik naar Australie en ben dan 19 jaar.
Het enige nadeel is dat ik geen reisgenoot kan vinden binnen mijn vriendenkring en daarom hoop ik via dit forum iemand te vinden die het ook leuk lijkt om samen te reizen.
Ik ben van plan om via Sydney omhoog te gaan naar Great barrier Reef (evt Alice springs) en dan naar Nieuw Zeeland te vliegen. Vanaf daar weer terug naar Sydney zodat ik daar met oud&nieuw kan verblijven en dan naar beneden richting Melbourne en vanaf daar een binnenlandse vlucht naar Perth. Ik heb me nog niet heel erg verdiept in de reis dus misschien dat het nog helemaal kan veranderen.
Ik hoop van je te horen!
groetjes Marleen
Hallo Marleen!
Ik wil volgend jaar (Oktober/november) ook naar Australië, voor 2 maanden. Ik heb besloten om een Camper te huren voor die volle 2 maanden en te beginnen in Sydney door naar Adelaide - alice springs - Darwin - Cairns - Brisbane en back in Sydney! Haha het is de hele rechterkant van Australie en dit moet te doen zijn in 2 maanden tijd. Lijkt het je wat ?
Ik hoor van je.
Groet,
Floor
Hey Marleen,
Ik was al een langere tijd van plan om volgend jaar voor 6 tot 12 maanden naar Australië (en misschien nog nieuw zeeland) te gaan. Ik had nog niet bijzonder veel gepland, behalve dat ik tussen Juli en oktober wil vertrekken. Ik had wel het één en ander besproken met een potentieel reisgenootje. Maar hij heeft onlangs laten weten dat hij door omstandigheden niet meer naar Australië gaat volgend jaar. Dus ik zit momenteel zonder reispartner. Oud & Nieuw in Sydney is voor mij eigenlijk wel een must. Dat lijkt me zo tof.
ik ben verder niet van plan om daar te gaan werken. Aangezien ik al een tijdje aan het sparen ben, hoop ik dan ook rond die tijd genoeg geld te hebben om daar rond te kunnen komen. Mijn backpack staat overigens al ingepakt klaar hahaha.
ik word zelf 21 in december. Zit niet aan school vast, dus de periode en duur van de reis maakt voor mij opzich niet zo heel veel uit.
Mocht je nog opzoek zijn naar een reisgenootje, of nog vragen hebben, hoor ik graag van je. Mijn mailadres is michelleenjoepie@hotmail.com
Groetjes,
Michelle