Ik, Maaike (30) heb er nog steeds spijt van dat ik na mijn middelbare school niet eerst een jaar ben gaan reizen voor ik begon met studeren en werken… Nu moet het er dan toch eindelijk van gaan komen. Ik wil naar Australie, bij voorkeur nog dit jaar eind van de zomer / herfst! Het lijkt me leuk om sowieso het begin van deze reis met iemand samen te beleven!
Een route heb ik nog niet uitgestippeld, daar kunnen we samen over nadenken. Mijn bedoeling is vooral om te genieten en veel mee te maken en te zien! Combi van relaxed en actief! Hoe lang ik wil gaan hangt af van mijn spaarrekening tegen die tijd en hoe goed het me bevalt in Australie. Een eventuele combi met Nieuw-Zeeland of Azie lijkt me ook super!
Dus, wie zoekt er ook nog een reisgenoot om mee naar Australie te vertrekken en sowieso het eerste deel van de reis mee te delen?
Ik hoor het graag!
Hoi Maaike,
Ik ga misschien in september naar Australië, zit nog te dubben tussen Canada of Australië, heb namelijk een “wens” en dat is een keer bultrugwalvissen in levende lijve zien. Dat kan in beide landen. Verder spreken deze landen me ook enorm aan en zou ik er graag een keer heen gaan. Ben er dus alleen nog niet helemaal uit wat het gaat worden. Heb (op dit soort momenten “helaas”) geen rijbewijs en ben dus afhankelijk van het openbaar vervoer of ik zou met een groepsreis mee moeten gaan maar ik weet niet of ik daar wel zo’n zin in heb… Ik zag je berichtje en dat sprak me wel aan! Het is sowieso wel leuk om samen met iemand de reis te kunnen starten. En misschien weet je me wel te overtuigen dat ik sowieso naar Australië moet gaan i.p.v. naar Canada (doe ik dat gewoon een ander keertje ;-)). Even wat over mezelf: ik ben in april 31 geworden, ik werk in de gehandicaptenzorg, ik hou erg van de natuur/wildlife maar vind gezelligheid en mensen om me heen op z’n tijd ook erg belangrijk. Ik heb de hele maand september vrij en wil deze maand dus gaan gebruiken om die indrukwekkende dieren ergens te gaan bekijken en gewoon lekker rond te trekken/te genieten van alles wat ik zie en tegenkom.
Mocht dit je aanspreken dan zie ik graag een berichtje van je!
Gr Margot
Hoi Maaike, leuk bericht! Ik ben in 2004 in Australie geweest, 3 weken langs de oostkust van Sydney naar Cairns. Erg mooi. Ik ben single, baal van mijn kantoorwerk en wil op reis.
Destijds ben ik eind oktober gegaan omdat dan in australie de zomer zo´n beetje begint.
Wil ook nog wel naar Nieuw Zeeland. Heb geen ervaring met alleen reizen. Ik wil zo´n 3 maanden weg. Misschien wil je reageren?
Groetjes Karin
Ik heb je bericht blijkbaar gemist, anders had ik wel eerder gereageerd. Ik heb precies hetzelfde als jou gehad, maar het al omgezet in concrete plannen! Ik kan niet langer weg ivm mijn werk en heb mijn route al uitgestippeld. Kijk eens op anitamandic.waarbenjij.nu voor mijn plannen! Wie weet kunnen we samen reizen (of een gedeelte).
Ik heb precies dezelfde plannen als jou! Ik wil eind oktober naar Australië vertrekken voor een half jaar tot een jaar. Ik wil de eerste maanden in Melbouren vertoeven… Vanuit daar bekijk ik naar welke plaatsen ik wil reizen.
Ik was nu net jullie berichtjes aan het lezen, net zoals deze meeste van jullie wil ik eind september/ begin oktober voor een aantal maanden naar Australie. Ik ben 27 jaar, woon in Arnhem, en werkzaam als in de zorg sector als pers. begeleider. Het lijkt me erg leuk om met julie in contact te komen en misschien is het mogelijk’ om een stukje samen te reizen. Ik heb tot nu toe nog geen route uitgestippeld. Zelf gaat mijn wens uit om via het backpacken een ‘baantje te vinden’ voor paar weekjes… een mooie inbreng voor mijn reiskosten-potje. Zo zag ik dat de NL organisatie activityinternational veschillende tickets en pakketen aanbied, dit leek mij wel wat.
Ik ben in bezit van een rijbewijs, een idee om met de auto een deel rond te gaan trekken. Oja ik ben een flexibel-ingesteld persoon :cheer: dus laat me niet gauw van me stuk brengen als plannen wijzigen!
In afwachting van jullie reactie,
groetjes Nancy
Wat is jouw e-mailadres? Ik wil ook graag in Australië werken, zodat ik mijzelf goed in mijn onderhoud kan voorzien ;). Ik heb ook nog geen route uitgestippeld… weet alleen dat ik de eerste maand in Melbourne verblijf!
Volgende week ga ik het vliegticket via Activity International vastleggen.
ik ben Mieke (26) en vertrek begin oktober voor half jaartje down under. Ik start in Sydney en dan… ligt alles open Just go with the flow, genieten, ervaren, inspannen, ontspannen.
Sta altijd open voor nieuwe mensen / ervaringen om tijdje rond te trekken.
ik zie dat het al even geleden is sinds je de oproep geplaatst hebt dus weet niet hoe jouw situatie momenteel is maar ben je nog op zoek naar een reisgenoot? ik ga namelijk ook die kant op en ben op zoek naar gezelschap!