Reisgenoot gezocht rondreis Australie eind 2011

Hallo,

Zelf loop ik met de gedachte rond om eind van dit jaar naar Australîë te trekken, nadat ik (hopelijk) mijn studies heb afgerond in juni :slight_smile:

Aangezien dit niet leuk is om alleen te doen (en mijn vrienden meestal het geld en de tijd niet hebben :wink: ), het is tenslotte toch een “vreemd” land, ben ik op zoek naar reisgenoten.

Hoe of wat ik juist wil gaan doen en voor hoe lang ik weg wil heb ik nog niet beslist… Dus alles kan nog :wink:

Ik ben 21 jaar, vrouw en afkomstig vanuit België.

Intresse? stuur gerust een privé berichtje :slight_smile:

Groetjes!

Hi Femke,

Als alles goed loopt vertrek ik 9 augustus voor een jaar naar australie (10 maanden), NZ (1 maand) en Thailand (1 maand). Het is de bedoeling om zoveel mogelijk van Australie mee te maken (landschap, gebruiken, de mensen, festivals etc…) en natuurlijk met oud en nieuw in Sydney het nieuwe jaar inluiden! Alleen reizen zal niet haalbaar zijn, dus het is ook wel de bedoeling om overal even te werken voor dat extra zakcentje wat toch wel heeeel handig zal zijn :wink:

Ook ik ben nog op zoek naar een reispartner… hoeft niet voor de gehele 10 maanden, maar wel voor een tijdje. Het is toch wel fijn om iemand naast je te hebben waar je alles mee kan delen, die je kan vertrouwen, dat je elkaar kan helpen en natuurlijk de gezelligheid!!

Mocht je het leuk vinden om is te kijken of we het beide een idee vinden om een deel samen te reizen, dan hoor ik dat wel!

Groetjes Marissa

Hallo Femke,

leuk dat je wilt gaan reizen.
Ik ga rond september 2011 naar Australie om daar een 12-weekse Cambridge cursus Engels te gaan volgen in Cairns. Daarna wil ik in ieder geval in Sydney kerst en oud&nieuw vieren.
Hoe het verder loopt weet ik nog niet. In ieder geval wil ik graag Alice Springs, Ayer Rocks, Adelaide, Melbourne zien en een retourtje naar N-Z maken en mogelijk terug via Azie naar NL.
Ook ik vind het prettig niet alleen te hoeven reizen, mogelijk kunnen we (een deel) samen reizen.
Ik ben 25 jaar en hoop dit jaar mijn Master Health Sciences af te ronden. Nog een paar maanden in de zomer werken en vertrekken richting Australie.
Mogelijk een start van een paar dagen met een groep (groepsreis)
Mocht je verder contact willen, mail me: maritadegroot@hotmail.com

Groetjes, Marita

Hoi Femke!

Ik ben Lorijn, bijna 18 jaar oud (volgende week) en ik ben van plan eind november naar Australië te vertrekken om daar de oostkust af te reizen van Cairns naar Sydney…
Ik zoek vooral een reisgenootje voor de heenreis en de eerste paar weken. Ik ga niet heel australie over maar dus alleen de oostkust… maar misschien kunnen we een deel samen reizen??

Groetjes, Lorijn!

Hallo Meiden,

Leuk een pagina vol mensen die allemaal hetzelfde zoeken!
Ik vertrek 10nov naar Australie.
En heb vanaf dat moment eigenlijk nog geen plannen.
Ik mag een jaar blijven HWV! En ben van plan rond te trekken en onderweg te werken.

Het leukste aan deze reis lijkt mij… het ontmoeten van mensen!
Ik ben gemakkelijk in omgang en vind het geen probleem om op mensen af te stappen.
Als er een klik is hoop ik met deze mensen weer wat kilometers samen af te leggen.
Wat mij ook heel erg leuk lijkt is een gezellig reismaatje voor bijvoorbeeld de eerste paar weken.
(zolang het klikt zeg maar) Kunnen we van te voren samen enthousiast worden, een hosten in Sydney boeken, tas inpakken enz…

Iemand zin om een een kopje koffie te drinken (of een biertje) in de omgeving Den Bosch?
Reageeeeeer! :slight_smile:

Liefs,
Ashley