Ik ben Iris, 23 jaar oud. In juni hoop ik mijn studie afgerond te hebben en voordat ik het werkende leven in wil gaan, wil ik nog wat van de wereld zien! Australië lijkt me super. Rond september wil ik graag een maand of 3 gaan reizen (kan ook langer worden).
Ik wil graag mooie dingen zien, tot rust komen, nieuwe mensen ontmoeten en natuurlijk ook een beetje feesten. Helemaal alleen reizen lijkt me niets, dus ik hoop iemand te vinden die de reis met mij wil beginnen en eventueel wil voortzetten!
Als je een beetje dezelfde ideeën hebt, en het je eventueel leuk lijkt om met mij te reizen, reageer dan even!
Ik ben Debby, 20 jaar en ik ga over 4 weken als aupair naar Australie. 18 september ben ik klaar en wil ik gaan reizen voor ongeveer 5 maanden door australie.
Wat zijn jou plannen ongeveer en waar zou je graag heen willen? Ben je ook van plan om te gaan werken?
Wat leuk dat je daar ook gaat werken als au pair! Het was eigenlijk mijn plan om alleen te reizen en niet te werken, maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is! Ik zou graag langs de oostkust willen reizen. En jij? Wat zijn jouw plannen verder?
Als alles goed loopt vertrek ik 9 augustus voor een jaar naar australie (10 maanden), NZ (1 maand) en Thailand (1 maand). Het is de bedoeling om zoveel mogelijk van Australie mee te maken (landschap, gebruiken, de mensen, festivals etc…) en natuurlijk met oud en nieuw in Sydney het nieuwe jaar in te luiden! Alleen reizen zal niet haalbaar zijn, dus het is ook wel de bedoeling om overal even te werken voor dat extra zakcentje wat toch wel heeeel handig zal zijn Ook ik ben nog op zoek naar een reispartner… niet voor de gehele 10 maanden, maar wel voor een tijdje. Het is toch wel fijn om iemand naast je te hebben waar je alles mee kan delen, die je kan vertrouwen, dat je elkaar kan helpen en natuurlijk de gezelligheid!!
Mocht je het leuk vinden om is te kijken of we het beide een idee vinden om een deel samen te reizen, dan hoor ik dat wel!
Wow, je plannen klinken leuk! Jouw reisplannen komen in grote lijnen denk ik wel overeen met die van mij. Ik wil ook graag zoveel mogelijk van de cultuur en het land meekrijgen. Hoe oud ben je eigenlijk? Heb jij al concrete reisplannen? Het lijkt mij inderdaad ook fijn om ervaringen te kunnen delen en gezellig samen met iemand een tijdje op te kunnen trekken.
Niet echt concrete plannen, maar al wel veel gezocht wat ik allemaal wil zien en mee wil maken en hoe ik dat een beetje kan gaan doen. Het is de bedoeling om rond april (2012) een maand naar Thailand te gaan. Om daarheen te gaan moet ik naar Brisbane en daar landt ik na een maand ook weer. Dit geldt ook als ik naar Nieuw-Zeeland (denk rond juni 2012) ga. Ik moet dus in mijn reis rekening houden met een aantal keer terug reizen van en naar Brisbane. Ik denk dat ik dat met het vliegtuig ga doen. Verder is de eerste week van mijn reis al wel gepland. Ik heb de reis geboekt via backpackers.nl en de eerste week verblijf ik met hun in Sydney. We gaan dan een havencruise maken, uit eten en stappen, barbequen etc… maar ook sofinummer regelen, bankrekening openenen etc…
Sorry, beetje late reactie. Je plannen klinken heel vet! Maar jij gaat dus pas in 2012 reizen? Ik ben van plan om rond september al weg te gaan, ligt er een beetje aan wanneer ik genoeg geld bij elkaar gespaard heb.
Mijn plan is om langs de oostkust te gaan reizen en nieuwjaar in Sydney vieren lijkt me ook super!
Geeft niet hoor, ben ook niet zo heel vaak hier online
Maar zie nu dat ik niet echt duidelijk heb neergezet wat mn vertrekdatum is haha. Vertrekdatum staat op 9 augustus 2011 - Australie, Sydney. Dit ligt er wel aan of ik op tijd genoeg gespaard heb. Het is gelukkig een flexibel ticket wat ik heb en kan de datum dus eventueel kosteloos verzetten
Verder ben ik nog druk bezig met de voorbereiding, dus route en alles weet ik nog niet precies…
Ik ben Anne en ik ben 23 jaar oud. Ik hoop in mei af te studeren en wil ook graag rond september 2011 ongeveer 3/4 maanden gaan reizen in Australie! Ik ben ook opzoek naar een reisgenootje omdat ik liever niet alleen wil reizen en omdat het mij samen veel gezelliger lijkt. Ik heb op dit moment nog geen concrete plannen maar het lijkt mij leuk om samen ideeen uit te wisselen.
Ik ben Michael, 21 jaar oud en heb mijn studie in juni ook afgerond. Ik had ook het super gave idee om rond september nog enkele maanden te gaan reizen in Australie. Nog even lekker genieten voordat het werkleven begint, want als je eenmaal werkt maak je zo’n langdurige, mooie reis nooit meer waarschijnlijk!
Ik heb ook nog niet echt concrete plannen maar ik zat te denken om langs de Oostkust te trekken. Tussendoor wat werken om toch rond te komen, maar uiteraard ook lekker feesten en van de mooie omgeving genieten. Bij mijn stage werkt iemand die enkele jaren terug ook een aantal maanden in Australie is rondgetrokken, dus die heeft enkele contacten overgehouden in Australie die eventueel kunnen helpen met het vinden van onderdak en/of een baantje.
Als je nog steeds op zoek bent naar een reispartner, hoor ik graag van je. Ik heb het idee dat er weinig mannen op dit forum zitten, dus ik hoop dat je het niet erg vindt om eventueel met het mannelijke ras op pad te gaan.
hey allemaal
Ik ben Suzanne, 20 jaar oud en ik vertrek op 1 september naar Sydney. Ik heb mijn ticket al geboekt en ik heb er heel veel zin in!! Ik wil eerst naar het noorden aangezien ik het regenseizoen dan net voor ben in totaal wil ik ongeveer 5 maanden door Australie reizen en 1 maand door Nieuw-Zeeland. Wie heeft er dezelfde ideeen?
Heey…ik ben eind september in Australie, dus wellicht kom ik jullie nog tegen!
Ook ga ik naar Azie, en zie dat jij oko in April naar Thailand wil, Mariss?
Toevallig is mijn ticket geboekt op 1 april vanuit Perth, via Hong Kong, naar Bangkok! Dus wellicht dat we elkaar daar dan kunnen zien en een stuk kunnen reizen!
Maar wat ik vooral hoor…plan niet teveel, want vaak loopt het toch weer anders!
ik merk trouwens dat bijna allemaal damens oproepen op dit forum plaatsen
ik ben Patrick en vertrek 20 september naar sydney waar ik 3 dagen verblijf.
ik reis alleen en zou het gezellig vinden als ik wat nederlanders tegen kom!
dus mocht je daar op deze datum ook toevallig zijn dan kunnen we elkaar misschien ontmoeten…
Groetjes Patrick en alvast veel plezier in Down under!! xD