Reisgenoot gezocht Australie september/oktober 2011

Ik zit er hard over te denken om aankomend jaar september/oktober (mischien later, ligt eraan hoe snel ik 3300 euro op mijn rekening heb ) naar Australië en mischien ook Nieuw-Zeeland te gaan. Aangezien vrienden niet dezelfde ambitie hebben en ik niet alleen wil gaan, zoek ik nog iemand die met mij mee wil :slight_smile: Om samen het avontuur aan te gaan.
Als je meer wilt weten hoor ik het wel :wink:

Groetjes!

Hoi,

Heb zelf ook erg veel in om naar Australie te gaan, had je mijn oproep al gelezen (zie onder)?
Neem je anders even contact met me op via emily77@vodafone.nl

Groetjes!

Hallo reisfanaten,

Mijn doel voor 2011 is om Kerst e/o Oud&Nieuw in Australie (bijv. Sydney) te vieren, dat moet geweldig zijn!
En voor die reis ben ik op zoek naar jou (m/v, 30-42 jr, niet rokend), een leuke reisgenoot die houdt van steden, mensen ontmoeten, natuur, sportief, cultuur, lekker eten en ook af en toe uitgaan. De volgende dag weer vroeg op , er is zoveel moois te ontdekken! Mooie momenten beleven en delen met elkaar.

Ik zal mezelf even introduceren, ik ben Emily, 35, werk als P&O-er en uiteraard dol op reizen. Wat ik in gedachten heb is 4 tot max. 6 wkn. Ben geen backpacker maar t liefst een paar locaties als uitvalsbasis. Niet te basic maar een paar nachten kamperen is ook prima. Luieren doen we wel op Fiji, want daar wil ik ook erg graag heen.

De exacte reisroute staat nog niet vast en ben ook benieuwd naar jouw wensen en ideeen daarover. Stuur me een mailtje (emily77@vodafone.nl) en wat mij betreft spreken we snel af om elkaar te leren kennen. De voorbereidingen voor een reis zijn natuurlijk ook al fantastisch!
Let wel; je moet wel echt willen, het kan natuurlijk dat het niet klikt tussen ons, maar we moeten elkaar wel leren kennen. En daar moet je tijd en energie in steken, als je dat doet ben ik ervan overtuigd dat het een onvergetelijke ervaring wordt. Ben benieuwd naar je bericht.

Groetjes Emily

Ik ben eigenlijks op zoek naar iemand van mijn leeftijds-categorie (no offence) Ik ben namelijk 20. Ook wil ik graag langer dan 6 weken gaan, waarschijnlijk min. 6 maanden max. 1 jaar. In ieder geval veel succes met het zoeken naar een reisgenootje, en met het plannen van je reis!

Mischien moet ik wat meer vertellen over mijn plannen,

Ik ben van plan om (als het mee zit) met de jumbo jet van activity international te gaan :slight_smile: Zodat de 1e weken dan geregeld zijn en dat je mensen hebt om op terug te vallen :slight_smile: Na die periode heb ik nog geen idee wat ik wil doen. Ik heb nog geen route uitgestippeld van waar ik allemaal heen wil, want dat wil ik het liefst samen met een reisgenoot uitvogelen :slight_smile:
Ik wil natuurlijk wil zoveel mogelijk zien en alles mee maken van ‘‘The Australian way of life’’ Ook lijkt me het wel mooi om ook nog naar Nieuw-Zeeland te gaan of Azië ofzo :slight_smile: Als ik dan toch onderweg ben :slight_smile: haha!

Ohjah, ik ben van plan om minimaal 6 maanden en maximaal 12 maanden te gaan :slight_smile:

Hoi,

Ik ben Debby, 20 jaar en ik ga van april/mei tot oktober/november als au-pair werken in Sydney.

Zodra ik klaar ben in oktober/november ben ik van plan om een 6 maanden te reizen. Waarvan waarschijnlijk 5 maanden in Australie en 1 maand in bali!

In die 5 maanden lijkt het mij leuk om vanuit Sydney richting Byron Bay te gaan… daar ongeveer 2 weken blijven… vervolgens naar Brisbane om daar te gaan werken (misschien wil ik mijn working holiday visa verlengen met nog een jaar en daar heb ik 3 maanden werkervaring voor nodig) maar goed natuurlijk niet full time! hihi

Verder wil ik vanuit brisbane naar darwin en dan van darwin naar perth. Zoals het er nu voorstaat ga ik nog steeds alleen en ben ik van plan om met het vliegtuig van brisbane naar darwin en van darwin naar perth te gaan. Maar goed dit kan altijd nog wijzigen natuurlijk als je met meerdere mensen bent;)

vervolgens (als ik mijn visa niet ga of kan verlengen) maak ik op de terugweg naar NL nog een tussenstop in Bali voor ongeveer 3 a 4 weken.

Lijkt het je leuk om mee te gaan?
Mijn email adres is debbymassee@live.nl (misschien iets makkelijker)

Groetjes, Debby

Hi Mahaloo,

Ik heb ongeveer dezelfde plannen als jij! Plus dat het me ook leuker lijkt om een reismaatje te hebben, terwijl mijn vrienden niet in deze periode dezelfde plannen hebben.
In oktober/november was mijn plan om ‘down under’ te gaan en ik ben 23.
Had alleen tot nu toe gepland om 2 maanden te gaan, maar 3 a 4 is veel aantrekkelijker… ligt een beetje aan de kosten. Heb totaal nog niet uitgezocht hoeveel geld ik eraan kwijt ga zijn, maar m’n budget is ongeveer 4000 euro.
Als je nog geinteresseerd bent in een reisgenootje, laat 't me weten in een pb dan mail ik je m’n mailadres!

Groetjes

Hallo Allemaal,

Ik ben Ashley (20jr) heb net mijn diploma (interieur adviseur) en werk sinds de zomer in een kinderwinkel. Dat is nu 5 maanden zo en ik zit nu al in een sleur!
Vandaar het plan om weg te gaan liefst naar Australie of NieuwZeeland.

Maar ik moet een beetje op weg geholpen worden.
En ben eigenlijk ook op zoek naar iemand die mijn ideeen deelt en er samen met mij naar toe wilt gaan om daar maar te zien waar het schip strand.
Ben niet heel erg van het plannen… maar het plan is:

• na de zomervakantie te vertrekken.
  • low-budget hostels scoren
  • autootje/busje regelen (huren/kopen don’t know)
  • heeel veel leuke mensen ontmoeten
  • uitgaan, zonnen, avonturen beleven, doen waar je op de moment zin in hebt, dingen zien die je daar gezien moet hebben, actie ondernemen, werken waar nodig is, backpacken, camperen en een onvergetelijke tijd beleven.

Ik heb alleen nog geen ideeeeeeee waar ik heen zou willen gaan…
Dus wat zijn de places-to-be? Australie is nogal een breed begrip…

Hallo,

Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot.
Mijn doel is om er ook dit jaar kerst en oud en nieuw te gaan vieren in Sydney of op Bondi Beach.
Ik ben al een jaar in Australie geweest en ben nu hard aan het sparen om terug te gaan voor een vakantie van zo’n 5 a 6 weken.
Ik ben nu 36 en werk in een jeugdgevangenis.
Ik wil van Sydney richting Melbourne,en dan richting Adelaide.
Daarna Alice Springs en weer terug naar Adelaide om via de binnenlanden weer terug te gaan naar Sydney.
Ik heb familie wonen in de buurt van Sydney waar ik de eerste week wel kan blijven.

hey allemaal

ik ben nu 20 jaar oud en vertrek op 1 september 2011 naar Sydney! Ben van plan om 5 maanden door Australie rond te reizen en er ook een maandje nieuw-Zeeland aan vast te plakken :slight_smile: Wie weet kunnen we samen een stukje afleggen? Concrete plannen ben ik nog niet aan het maken, alleen ben ik nu wel druk bezig met het bedenken welke steden ik wil zien :slight_smile:

Kan het heel kort houden.
Ik heb min of meer dezelfde plannen (of gebrek aan ;p). Alleen eigenlijk de eerste week vooraf geregeld hebben en de rest zie ik/we wel.
Enige is wel dat ik iig 3 maandjes ofzo wil werken, iets wat vereist is (geloof ik) voor als je in aanmerking wil komen voor een 2de WH visa :stuck_out_tongue: You never know enzo!
Busje huren/kopen en gaaaaan, dat lijkt mij het gaafste. De rest kom je onderweg allemaal wel tegen!

Overigens ben ik een jongen van 27 maar met mijn matige gevoel voor humor lijk ik vaak wat jonger :stuck_out_tongue:

Hebben jullie al wat meer concrete plannen gemaakt? Ik ben Kim, 21 lentes jong en wil wellicht ook in de periode september/oktober 2011 naar Australie. De periode weet ik nog niet, ook een beetje afhankelijk van mijn budget tegen die tijd :slight_smile:

Graag zou ik wel met iemand willen reizen, alleen is ook maar alleen! :slight_smile:

Heey!

Ik ga eind september met australian backpackers de Jumbo vlucth naar Sydney, vervolgense Melbourne en Nieuw Zeeland en dan om vanaf 27 dec t/m 3 januari @ bondi beach te zitten en oud en nieuw te vieren in Sydney!
Tip: boek je hostel nu vast, want in Sydney zelf zit al heel veel vol!
Ik heb Noah’s bondi Beach geboekt! Lekker aan het strand!

Hoi,

Ik ben van plan om eind oktober naar Melbourne te vertrekken. Mijn leeftijd is 30 jaar … Ik heb nog geen concrete plannen welke gebieden ik wil bezichtigen. Als je contact met mij wilt hebben dan kun je mij mailen op het volgende adres: akkejoan@hotmail.com

Groetjes van Akke

November is mijn plan,
Iemand die een keer met mij een kop thee wil drinken om gedachten te wisselen?
Regio: Braband, Den Bosch.

Bier is ook goed :wink:

Hey ,

Komen jullie anders ook naar De Australie meeting?
28 nov. 15:00 Waalkade Nijmegen

Reageer hier:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=776669#post776669