Wie wil met mij na Australië

HI!

Zoals zo vele mensen roep ik al jaren…‘dit jaar ga ik echt hoor’ stiekem in de hoop dat er een vriendin zegt, ‘cool, ik ga mee’. Nou ik geef het op, ze gaan niet mee :).
Al jaren voel ik me opgesloten in Nederland en zoek het buitenland op om een geweldige tijd te hebben. Maar dat waren vooral de party bestemmingen :dope:. Dit jaar (liefst rond september) wil ik dan echt naar Australië gaan (minimaal 6 maanden). Alleen tsja alleen is niet zo gezellig misschien. Daarom zoek ik een reispartner die het leukt vind om samen te reizen.
Ik ben een spontane, avontuurlijk en impulsieve brabantse levensgenieter.

Ik heb nog geen concrete reisplanning gemaakt. Maar daar komen we denk ik wel uit.

Graag reageren bij interesse…

Groetjes,

Wendy

He Wendy,

Wanneer ben je van plan om te gaan? Ik ga eind september die kant op voor ook minimaal 6 maanden. Misschien heb ik al een reisgenootje, maar dat is niet zeker.

Hee!

Ik zou graag in september willen gaan, datum maakt me niet zoveel uit.
Heb jij al een ticket geboekt?

:dag:

Hey Wendy,

Ik heb nog geen ticket geboekt. Ik ben van plan om na 18 september te gaan dit omdat een vriend van mij dan trouwt. Ik ben van plan om enkele losse tickets te kopen zie link dit is namelijk een stuk goedkoper. linkje http://melookyoubook.blogspot.com. Ik ben trouwens 24 jaar erg avontuurlijk, sportief, en relax en woonachtend in Groningen.

Groet Merijn

Hoi!

Ook ik loop al een tijdje met de plannen en wil nu gewoon een keer gaan! Niet meer wachten totdat er mensen meegaan, maar zelf op zoek gaan naar een leuk reismaatje!
Ik wil rond oktober weg, maar zit niet heel erg vast aan die datum.
Ik zou een paar maanden naar australie willen en vanuit daar naar nieuw zeeland of thailand of indonesie lijkt me ook erg leuk! Maar tussen die landen moet nog een keuze worden gemaakt… Het lijkt me leuker om het samen te doen, zodat je ook de voorbereidingen samen kan treffen, stuk gezelliger en zo kun je elkaar vast nog enthousiaster maken dan dat je al bent:) Heb er super veel zin in!
Ik ben 22 jaar en ben 1,5 aan het werk, dus het wordt tijd om lekker te gaan reizen en daarna weer werken en verder studeren!

Wie weet zitten we een beetje op één lijn qua datum van vertrek, keuze van landen en karakter?

Groetjes jansje

Hey Janse,

Ik ben van plan om eind september naar Australie te gaan voor 6 maanden. Daarna 2 maanden Nieuw Zeeland en vervolgens nog een paar maandjes Azie. Indonesie (Bali) Thailand en Malaisie. Komende zaterdag spreek ik een reisgenootje waarmee ik wellicht naar Down Under ga.

Jammer,ik vertrek al 27 maart en ben ook maar alleen.

Dacht ik dus ook al… Jammer vertrek dinsdag al, alleen!

Nou als iemand in januari 2010 wil gaan dan wil ik graag mee hoor haha.
Want ook ik ben het hier even een beetje zat ook omdat ik niet weet wat mijn vervolg studie wordt. Daarom wil ik er graag even tussenuit. En dit wou ik al zo lang. Alleen niemand wou mee. Maar daar laat ik me nu niet meer door tegenhouden.

Ik wil heel graag naar australie en nieuw zeeland dat zeker. En nu ben ik er over aan het denken om tijdens de terugreis nog ff lekker 2 weken te afteren op bali :stuck_out_tongue:

Zo ver mijn plannen haha. Maar als iemand hier iets later wil gaan en ongeveer de zelfde plannen heeft dan zoek ik nog een reispartner :wink:

Groetjes Amé (21)

hey wendy

ga je via een organisatie of regele je alles zelf??
ik ga via australian backpackers ook voor een half jaar of 1 jaar als het me bevalt daar En ben van plan rond october eind september te gaan.
Ik ga miss met een vriend maar het gaat er steeds meer op lijken dat die niet mee gaat. hier heb je mijn email adress dan kunne we miss wa informatie uitwisselen [EMAIL=“thijs_maessen7@hotmail.com”]thijs_maessen7@hotmail.com.
ik hoor het wel

gr ,

Thijs Maessen

Hey Wendy,

Ik ben ook al een tijdje van plan om naar Australie te gaan voor een langere tijd en daar te gaan rondreizen en evt te werken.
Heb me sinds kort ingeschreven bij wwoof… (miss wel bekend?).
Heb overigens nog geen concrete plannen omtrent vertrek enz…maar wil wel ergens rond sept.2009 gaan!
Lijkt me leuk om met je in contact te komen.
Ik kom trouwens uit Veghel.
Mijn mailadres is:haroldvanesch@live.nl

groetjes.

Hoi Wendy

Ik zeg ook al jaren dat ik naar Australie wil en nu wil ik ook gaan in september, maar met een reisgenootje is wel leuk, zeker het vliegen samen scheelt alweer een stuk. Heb je inmiddels al een reispartner gevonden? Ik wil ongeveer 6 maanden tot een jaar gaan, wellicht tussendoor nog wat werken.

Groetjes Mijanou

Hoiii,

Heb je inmiddels aan een reisgenote gevonden?? Ik heb ook al overal berichtjes geplaatst op internet. Ik wil heel graag rond sept. naar Australie gaan. Ik moet me er nog helemaal in verdiepen hoe en wat. Ik wil zoveel mogelijk zien,doen en mensen ontmoeten. Heb lijkt me erg leuk met je in contact te komen. Misschien dat we een klein groepje bij elkaar kunnen krijgen?! Zou me wel gezellig lijken. ik ben 24 jaar en kom uit Drachten.
Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes Nynke

Hallo Nynke,

Heb jij inmiddels al een ticket geboekt? Ga je zelf een ticket regelen, of via een organisatie. Ik ben hier nog niet helemaal over uit. Zit nu te denken om via australianbackpackers een ticket te boeken, aangezien je dan een flexibel ticket hebt van een half jaar of een jaar.

Ik wil zelf rond half/eind september naar Australie gaan. Wil eigenlijk beginnen in Cairns om vervolgens naar beneden te reizen en oud en nieuw te vieren in Sydney.

Groetjes Sven

Hee Ame,

Ik wil begin 2010 ook gaan backbacken in Australie en Nieuw-Zeeland. Ik ga dit ook alleen doen wat ik niet erg vind maar met meerdere is het altijd leuker he. Ik hoor graag wat nog meer jou plannen zijn.

Gr. Maarten

Hallo Thijs,

Ik las onderstaand bericht op dit forum. Ik ben ook van plan om in September Down under te gaan, alleen samen reizen is natuurlijk leuker. Ik wil ook een ticket boeken via Australian Backpackers, alleen zit nog te twijfel tussen de JUMBO tocht of een individueel ticket naar Cairns.

Wat zijn jouw plannen daar??

Groetjes,

Sven

Hey maarten,

Ja ik heb nog niet echt, echte plannen haha. Ik weet alleen dat ik in januari ongeveer wil gaan. Alles in totaal ongeveer 6 maanden weg wil. Work & travel australie 4 maanden, en dan nog naar nieuw zeeland voor ik denk 2 maanden en dan nog op de terug weg langs thailand ofzo.

Verder heb ik nog niet echt een route uitgestippeld ofzo haha en jij dan?

Groetjes, Amé

Hee Ame,

Ik wil rond febr. gaan want ben dan net klaar met school :slight_smile: Mijn plan is om ook eerst Australie en dan naar Nieuw Zeeland te gaan. Het plan om daarna naar Azie te gaan had ik nog niet. Ook voor hoe lang heb ik nog geen idee. Ik wil alles gaan regelen via backpackers.nl. maar veel informatie op te zien is en vliegtickets te kopen zijn. En hoe lang wil je in Azie rondtrekken dan?

Groeten Maarten

Ik wil ook naar australie!! Maar zijn er nu nog wel tickets te vinden dan voor september/oktober of eventueel januari februari?

Denk niet dat ik het qua financien voor elkaar krijg om in oktober al te gaan… dus zat ook aan februari te denken…

Hoi Wendy,

Ik heb helaas hetzelfde vrienden zouden mee maar durven niet. Ik wil ook graag uit Nederland weg, en ontdekken en vrijheid voelen. Ik hoop eind september te kunnen gaan, heb niet veel wensen, wil gewoon doen waar ik zin in heb, en dat huisje boompje beestje lekker vaarwel zeggen zal tijd worden.

Ben benieuwd wat jou plannen zijn…

Groet Albert