Ik ben op zoek naar leuke, gezellige mensen (tussen de 22 en 30) die met mij mee willen naar Australië. Ik wil begin september vertrekken en ongeveer 6 tot 8 weken blijven. Ik heb nog geen idee over waar ik precies heen wil in australië. Eerst maar op zoek naar een reisgenoot, alleen gaan vind ik maar niks:). Wat ik wil doen als ik eenmaal daar ben is zoveel mogelijk zien en leuke dingen doen, actieve dingen maar bijv. ook gewoon een dagje lekker aan het strand tussendoor.
Over mij:
Ik ben Lenette, 23 jaar. Ik woon in het altijd gezellige brabant :D.
ik ben Thijs Maessen ben 22jaar. Ik ga waarschijnlijk ook rond september october naar australie.Ik zou eerst met een vriend gaan maar van wege geld gebrek gaat die niet meer. Ik wil wel nog altijd super graag gaan want Australie is toch iets wat ik al langer wil.Maar om daar nu helemaal alleen naartoe te gaan dat is nu ook weer sowiets.Hier is mijn e-mail adres dan kunnen we eens over msn praten.gaat wat gemakkelijker…
Zo kunnen we eens praten wat jouw ideen zijn in australie hoe en waar je allemaal heen wilt reizen.En om elkaar wat beter te leren kennen.
ik heb ongeveer dezelfde plannen als jou en zie er ook tegen op om alleen te gaan. ik ben Emile, 25 en kom uit Nijmegen. Ik zou eigenlijk met een vrien gaan maar die wil eerst zijn studie afronden en dat duurt mij te lang.
Mijn email adres is: emile_strijbos@hotmail.com.
Ik ben benieuwd naar je vertrekdatum en mogelijke plannen.
Ik vertrek 4 september naar Brisbane voor 3 maanden rondreizen in Australië. Naast hele mooie en sportieve activiteiten, wil ik ook graag gaan wwoof-en.
Groetjes Mariska
Ik ben wel wat jongen (19jaar), maar reageer toch maar even, want verder ben ik helemaaaaal geinteresseerd! Of heb je inmiddels al iemand gevonden en geboekt? Ik kom overigens ook uit het gezellige Brabant! Ik hoop snel iets van je te horen, want wanneer je nog niets geboekt hebt, kan ik mijn e-mailadres wel even geven!
Groetjes