ik wil heel graag het komende jaar even helemaal weg,
en wel naar australië !
vertrekken kan ik altijd, als het lukt wil ik graag in augustus vertrekken, maar daar kunnen we het samen over hebben!
ik wil graag voor iniedergeval 6maanden gaan (als het heeel leuk is en er toch genoeg geld blijkt te zijn liever nog langer). maar, ik wil heel graag samen met iemand reizen, het lijkt me namelijk veel gezelliger om samen australië te ontdekken dan alleen! maar mijn vrienden zijn allemaal druk met studies en andere dingen dus probeer ik op deze manier mijn reismaatje te vinden =)
ik heb zelf nog nooit zo’n verre reis gemaakt, dus ik dacht erover om gewoon zo’n starterspakket te boeken en dan gaan we daarna verder samen op avontuur!
ik wil graag proberen veel mooie plaatsen te zien, maar ik wil ook graag een tijdje gaan werken en dan ook op 1plaats verblijven, zodat het allemaal te betalen blijft! ik wil ook wel echt low-budget =)
ik ben zelf 19jaar (vrouw),
ik ben gezellig, altijd in voor een feestje, zeker in voor relaxte avondjes aan het strand. eventueel met bier… of rosé =P
maar ik ben ook in voor veel actieve ondernemingen, het lijkt me te gek om toch echt eens te gaan surfen, want dat kan ik dus niet =) en ik ga graag eropuit voor leuke uitstapjes of lekker wandelen/fietsen/tennissen, en veel nieuwe dingen doen!
en hopelijk ook veel leuke nieuwe mensen ontmoeten!
ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje, zo rond mijn leeftijd, maar dat maakt me eigenlijk vrij weinig uit als het maar klikt! en ik wil wel het liefst met een meisje =)
wil jij met mij mee op reis ? samen een geweldig jaar ervan maken !
reageer dan en als je je email erbij zet dan mail ik je!
het zou leuk zijn om dan een keer af te spreken zodat we kunnen kijken of het klikt en dan kunnen we samen concrete plannen maken!!
als je trouwens gewoon een heel leuke aardige jongen bent zonder bijbedoelingen en je hebt zin om met mij op reis te gaan en australië te ontdekken dan vind ik dat ook heel leuk =)
Ik wil al erg lang richting Australië en nieuw Zeeland, Als alles goed geregeld kon worden zat ik begin januari dit jaar al in Sydney voor een half jaar om daar stage te lopen. Maar er kon voor mijn opleiding niks gevonden worden dus nu loop ik helaas stage in nederland. Maar ik wou het er zeker niet bij laten zitten en wil nog zeker naar Aussie toe. Maar ik zie dat jij rond Augustus die kant op wilt. maargoed daar kan over gepraat worden:) Voor mij is dat iets te vroeg eigenlijk. moet dan ook snel veel gaan regelen denk.
Ik zelf zat rond december / januari te denken omdat ik namelijk ff goed moet werken om wel een redelijk buget mee te nemen. Hier kan ook nog over gepraat worden hoor, maar dat was mijn idee. zodat ik niet snel in het rood kom te staan.
maar de plannen die je hebt zijn ook ongeveer mijn plannen dus vandaar dat ik toch maar reageer:) en tja ik ben een jonge en ben 21. Hoop niet dat dat een erg probleem is voor je?
maargoed ik laat me email adres wel achter en dan merk ik het wel;)
[EMAIL=“arjanrobbemond@hotmail.com”]arjanrobbemond@hotmail.com
Ik heb je berichtje gelezen en heb echt bijna precies de zelfde plannen!
Wil ook graag voor minimaal 6 maanden gaan. Low budget gaat mijn voorkeur ook naar uit en ja, werken zal inderdaad ook moeten gebeuren… Maar dat heeft denk ik toch ook wel weer zijn charme of niet?
Ik ben van plan eind augustus of begin september weg te gaan. Ben op het moment ook nog een beetje op zoek naar een reismaatje en mocht het niet lukken om er een te vinden dan ga ik denk ik met een groepsreis van een organisatie mee. Echter gaat mijn voorkeur uit naar een reismaatje, is toch allemaal net wat spannender en echter!
Zit echter nog met een mogelijk probleem maar daar zal ik eventueel over de mail/msn wel meer over laten weten…
Ik ben een jongen van net als jij 19 jaartjes jong…
Ben geen 19 meer, maar 24 vindt ik nog steeds een gezellige leeftijd.
Ik heb mijn ticket al geboekt naar Australië, als het allemaal goed gaat zit ik 24 september in Cairns en rij ik met de bus mijn weg naar Brisbane, Sydney en Melbourne, waar ik 31 oktober weer vertrek.
Alleen zijn zul je zeker niet, er zijn genoeg backpackers in de Australische hostels, dus als jij…dolgraag Down Under wilt ontdekken…moet je gewoon naar jezelf luisteren.
Ongeacht of je nu wel of geen vast reismaatje hebt! Zoals in diverse films gezegd wordt “Follow your heart”!
Koop een ticket, zorg voor een visum, koop een Lonely Planet of iets dergelijks, doe je huiswerk…de rest zie je daar wel
Dat is avontuur!
Anyway, om 's avonds in de avondzon een gezellig en ongedwongen Australisch biertje te drinken samen…ben ik altijd wel te porren dus mail me gerust: [EMAIL=“dutch_gladdy@hotmail.com”]dutch_gladdy@hotmail.com
Groetjes Thomas
Ps. Wel snel boeken, de tickets worden steeds duurder nu!
Ik zou er bijna niks aan kunnen toevoegen! Ik ben ook een meid van 19, ik zou ook graag naar australie willen in augustus/september voor toch zeker langer dan 6 maanden! Dingen bezichtingen maar ook werken om toch ook weer verder te kunnen reizen (low-budget)
Ik vroeg me alleen af of je via een stichting wil gaan reizen om toch een start te krijgen daar in australie. ik dacht zelf aan travel active. Op zaterdag 21 juni is er een informatie dag dus daar wil ik zowiezo heen om wat tips van mensen die al geweest zijn te krijgen en hoe het nu precies in zijn werk gaat.
Ik ben verder een spontane meid die van uitgaan houd en lekker gek doen. Verder ben ik net afgestudeerd en heb ik mijn diploma SPW4. Nu wil ik er even tussen uit!
Als je intresse hebt dan laat maar een mailtje achter: [EMAIL=“chanouke_4ever@hotmail.com”]chanouke_4ever@hotmail.com
Ik ben gelukkig niet de enige die heel graag op reis wil maar alleen moet, omdat al je vrienden studie/werk hebben!!!
Ik ben Femke 20 jaar en in december ben ik klaar met mijn opleiding als verpleegkundige in het ziekenhuis. Dan wil ik graag wat van de wereld zien en mensen ontmoeten!!
En heb nog nooit gereisd! Alleen naar Kreta en Turkije met een hoop vriendinnen om alleen te feesten! haha
Dus wil ook graag beginnen met een starterspakket en zou niet weten hoe lang ik wil gaan. Wel langer dan 3 maanden!
Ik ben een meisje van 21 jaar. Kom uit België en zou eind 2009 ook voor een half jaartje of een jaartje naar Australië willen trekken. Ben vrij sportief aangelegd en het zou ook de bedoeling zijn ondertussen te werken. Ben je geïntresseerd? Mijn e-mail is [EMAIL=“zotte_quister@hotmail.com”]zotte_quister@hotmail.com
groetjes