Ik heb al eens eerder een oproep geplaatst. Toen heb ik uiteindelijk besloten om de reis nog even uit te stellen.
Nu zit ik er toch weer aan te denken om naar Australië te gaan voor een maand of 3. Ik heb verder nog helemaal niks gepland. Ik zit nog in de oriëntatiefase. Wanneer ik wil gaan is ook nog niet bekend. Op z’n vroegst november 2009 of anders begin 2010. Ik ben niet van plan om tijdens de reis te gaan werken. Ik ben 22 jaar en ik zoek een meisje van 18-25 om dit samen te gaan ondernemen. Eventueel met meerdere meiden te gaan zie ik ook wel zitten. Ik heb helemaal geen ervaring met reizen, dit is dus helemaal nieuw voor me. Ik hoop op reacties!
Ik ben geen meisje, dus ik weet niet of ik direct al afval?
Ik ben 22 jaar en in februari klaar met mijn studie. Ik wil een half jaar / drie kwart jaar werken en wilde dan ook gaan rondreizen voor een aantal maanden. Heb zitten twijfelen óf ik uberhaupt wel zou gaan, omdat ik alleen moet. Maar ben er wel over uit dat het Australië gaat worden.
ik ben ook geen meisje, en spreek daarom misschien meer don_valentijn aan, maar ik ga ook op reis naar australie voor een maandje of 5, en zie het ook niet zitten om mijn reis helemaal alleen te starten en ben ook nog op zoek naar mensen die mee de start willen maken en als het goed klikt een heel stuk samen verder te reizen.
ben over n maand 20 dus tegen die tijd nog steeds, maar lijkt me leuk om met wat andere mensen de start te maken en er over te praten.
Ik heb me net aangemeld op deze site, met het doel iemand te vinden die ook een reis naar Australië wil maken, want alleen lijkt me toch niet zo fijn. Ik ben 21 jaar en in juni klaar met mijn studie rechten. Na een tijdje werken en van de zomer genieten wil ik rond half september richting Australië gaan. Ik las dat jij op zijn vroegst in november wil gaan, maar mocht je toch iets eerder kunnen, dan hoor ik dat graag van je. Je verhaaltje sprak me namelijk erg aan, ik wil namelijk ook niet gaan werken, maar gewoon zoveel mogelijk mooie dingen van het land zien. Ik wil zelf ongeveer 2,5 maand gaan.
Ik hoor wel of mijn ideeën aansluiten bij jouw plannen.
Mijn naam is Clariska, ben 20 jaar en heb mijn net mijn opleiding SPW4 afgerond. Ik ga er nu een jaartje tussenuit om hier te werken en daarna naar Jordanië te gaan! Ik heb zelf ook geen ervaring met grote reizen en wil daarom ook graag met iemand samen reizen!
Ben ook van plan om rond jan/feb 2010 te gaan voor 3 of 4 maanden, zodat ik voorlopig kan werken om heel wat geld bij elkaar te sparen;) Ben erg avontuurlijk ingesteld en sta voor veel dingen open!
Ik ga feb 2010 voor 3 maanden ws naar australie en ben ook nog opzoek naar een reismaatje
Ik ben 23 wil gaan backpacken, ben nie van plan om te gaan werken omdat het maar 3 maanden zijn en wil zoveel mogelijk van het land gaan zien, lekker stappen een surfcursus nemen en vooral gaan genieten.
Ik heb nog geen route gepland en ben flexibele
hey ik ben van plan om in febr weg te gaan weet niet of dat voor jou te laat is het liefst ga ik met 1 persoon of een groepje alleen wil ik liever niet wat ik wil gaan doen is zoveel mogelijk zien mischien wat werken en ook zo nu en dan gaan stappen ik wil voor drie maanden naar australie en nieuw zeeland hopelijk kom ik een beetje overeen met jou wensen
ik ben ook op zoek naar een reismaatje, Ik wil in januari 2010 gaan, ik ben 18 jaar, wil veel zien en doen in australie. ik wil ongeveer 3 maanden gaan.
Hallo Iedereen…
Ik, Noraly ben van plan volgend jaar oktober (2010 dus) naar Australie te vertrekken voor zes maanden. Ik doe nu de opleiding tot verzorgende IG en mijn contract loopt in oktober volgend jaar af. Mij gaat het vooral om het land Australie, naar Nieuw Zeeland hoeft van mij niet. Nou ja, als je toch in dat gebied bent is het misschien ook wel leuk meegenomen! het maakt mij niet uit hoe ik rondreis maar mij lijkt het het allerleukste om daar een autootje (of camper) te kopen en daar mee rond te touren. In een half jaar heb je nog de helft maar gezien zeggen velen maar toch, dat vind ik lang genoeg anders kun je daar net zo goed blijven wonen he. Maar sufen lijkt mij eigenlijk maar niks. Er zijn daar wel haaien he!!! haha dan kan ik natuurlijk wel een andere bezigheid zoeken. Maar lijkt het je wat om met mij op doorreis te gaan dan kun je me altijd mailen naar <verwijderd>
Hallo
Ik ga zelf 2 jan naar australie ik begin in melbourne en eindig in cairns.Wil natuurlijk veel van het land zien maar houd ook zeker van een feessie strand en vooral gezelligheid! Ik heb niks gepland en sta overal voor open! Zou het leuk vinden om samen deze reis te maken of iig samen te starten.
voeg me anders toe op msn grtjezz melissa[EMAIL=“meliz83@hotmail.com”]
Ik ben ook alweer een tijdje op zoek naar iemand die met me mee wil naar australie. Ik wil ongeveer 2 a 3 maanden gaan. Maar liever niet alleen. Het maakt me niet zoveel uit wanneer. Ik heb verder ook nog geen plannen over welke route enzo. Wat ik wel zeker wil zien is sydney en het lijkt me leuk om ergens te leren surfen. Verder wil ik eerst iemand vinden die met me mee wil om dan samen te kijken over hoe en wat.
Hey, ik wou iedereen hier laten weten dat ik volgend jaar met mijn vriend op reis zal gaan en dus geen reisgenootjes meer zoek…
Aan iedereen veel succes gewenst nog en een prachtige reis!
groetjes
melanie