Ik heb al eens eerder een oproep geplaatst. Toen heb ik uiteindelijk besloten om de reis nog even uit te stellen.
Nu zit ik er toch weer aan te denken om naar Australië te gaan voor een maand of 3. Ik heb verder nog helemaal niks gepland. Ik zit nog in de oriëntatiefase. Wanneer ik wil gaan is ook nog niet bekend. Op z’n vroegst november 2009 of anders begin 2010. Ik ben niet van plan om tijdens de reis te gaan werken. Ik ben 22 jaar en ik zoek een meisje van 18-25 om dit samen te gaan ondernemen. Eventueel met meerdere meiden te gaan zie ik ook wel zitten. Ik heb helemaal geen ervaring met reizen, dit is dus helemaal nieuw voor me. Ik hoop op reacties!
Ik ben geen meisje, dus ik weet niet of ik direct al afval?
Ik ben 22 jaar en in februari klaar met mijn studie. Ik wil een half jaar / drie kwart jaar werken en wilde dan ook gaan rondreizen voor een aantal maanden. Heb zitten twijfelen óf ik uberhaupt wel zou gaan, omdat ik alleen moet. Maar ben er wel over uit dat het Australië gaat worden.
ik ben ook geen meisje, en spreek daarom misschien meer don_valentijn aan, maar ik ga ook op reis naar australie voor een maandje of 5, en zie het ook niet zitten om mijn reis helemaal alleen te starten en ben ook nog op zoek naar mensen die mee de start willen maken en als het goed klikt een heel stuk samen verder te reizen.
ben over n maand 20 dus tegen die tijd nog steeds, maar lijkt me leuk om met wat andere mensen de start te maken en er over te praten.