Meid van 22j van hasselt zoekt een reisgenootje voor werk en reizen in australië :-)

Hoii

Ik zoek een tof reisgenootje om samen mee naar Australië te gaan.
heb geen echte plannen alleen dat ik wil werken en reizen gelijk.
ben van plan om een jaartje te gaan.
hou wel van een alternatieve reiswijze, bv niet vies om regelmatig in de auto te slapen om de kosten te besparen…
wil vooral advontuur,cultuur en natuur zien :slight_smile:

graag zou ik ook alleen de 1e week willen boeken en van daaruit gewoon zien hoe en wat. ben heel openminded dus sta zeker open voor ideeen of suggesties!

greetz Larissa

Hey Larissa!

Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje. Wil jij echt alleen naar australie? Ik zou namelijk graag ongeveer 4 maanden work & travel in australie willen doen en 2 maanden NZ en dan nog naar thailand misschien. En weet je al ongeveer wanneer je gaat?

Groetjes, Amé

Dag Amé!

Fijn van je reactie.
Nee ik wil ook heel graag nieuwzeeland en thailand erbij doen.wanneer ik wil gaan maakt me niet zo uit, ergens tussen oktober en februari vertrekken :slight_smile: hangt af wat men reis partner wilt…
wanneer zou jij willen vertrekken?
En van waar bent je?
Anders st je mij maar eens een mailtje op larissakeb@hotmail.com.

greetz!

Hoi,

kzag je advertentie en ik vertrek ook die periode working holiday naar Aussie zou vanuit het zuiden beginnen wsw Adelaide enz naar Noorden reizen naar Cairns via de kustlijn.Via daar naar Papua nieuw guinea,als interesse hebt kunnen we contact hebben via e-mail:radium_187@hotmail.com Groetjes alvast fijn weekend Michiel

Hey larissa,

Ik weet gewoon echt niet meer of ik je nou al had gemaild haha.
Maar ik heb je gewoon ff toegevoegd op msn.
Ik zou ongeveer in januari willen vertrekken. En ik kom uit Uden.
Ik weet niet of je weet waar dat ligt haha.
Maar dan spreek ik je wel op msn!

Groetjes, Amé

hoi ik ben alouetta en ik zou heel graag in febr naar australie willen en nieuw zeeland waar ik verder nog heen wil weet ik nog niet vind het wel stoer dat je alleen de eerste week wil plannen ik wil net als jij gaan werken en natuurlijk heel veel zien en genieten van de natuur ik geloof dat we dicht bij elkaar in de buurt wonen jij woont vlakbij zwolle als ik het goed heb ik ook
als je wilt reageren mijn emailadres is [EMAIL=“alouetta85@hotmail.com”]alouetta85@hotmail.com
hopelijk tot horens

gr alouetta

Hey allemaal,

ik ga vanaf november naar Australie om daar te backpacken en te werken. Ik heb nog geen precieze plannen, maar wil graag naar Nieuw Zeeland. Ik ga in oktober een maand naar Thailand en vlieg van daaruit door naar Australie, dus daar ben ik dan al geweest. Ik ga ook vooral low budget en wil zoveel mogelijk van Australie (en NZ) zien.
Als je hetzelfde in gedachten hebt, stuur me dan even een mailtje!
[EMAIL=“louise1611@hotmail.com”]louise1611@hotmail.com

groetjes Louise