Reisgenoten gezocht vertrek januari! hiephoi

Hallo,

Ik heb al ooit eerder een berichtje geplaatst maar, aangezien ik nog steeds niet echt iemand heb gevonden met dezelfde plannen.

Ik ben een meisje van 21 jaar oud, en ben van plan begin 2010 alles in totaal ongeveer een half jaartje te reizen. Ik wil graag work & travel doen in australie voor ongeveer 4 maanden en 2 maanden naar nieuw zeeland en daarna misschien nog een tussenstop in azie naar thailand ofzo. Ik heb verder nog niet echt een route uitgestippeld.

Maar aangezien veel van mijn vrienden nog op school zitten, of een fulltime baan hebben die ze niet zomaar op kunnen zeggen ben ik dus op zoek naar een reisgenootje! of reisgenootjes. Want het lijkt me ook wel leuk om met een groepje te gaan.

Ik zoek mensen die niet vies zijn van een feestje, veel natuur willen zien, van avontuur houden en “sportief” zijn haha (ik ben nu nog niet sportief haha maar wil daar wel leren surfen, snowboarden en raften en shit) verder is een beetje humor ook fijn haha.

Nou als er iemand intresse heeft, of er gewoon over wil kletsen mag je me mailen [EMAIL=“Msz_a@live.nl”]Msz_a@live.nl of gewoon adden op msn.

.

Hee,

Ik ben ook van plan om in november of januari naar Australie te vertekken.
Ik wil sowieso graag de oostkust, outback en Nieuw-Zeeland zien. Als het even kan op de terugweg nog Bali of Thailand.
Alleen reizen lijkt me toch wel wat eng, dus ga ik veel liever samen.
Stukken gezelliger.:biggrin:
Mijn bedoeling is om veel te zien van het land, veel te feesten en gewoon lekker te genieten. Ik zit er ook over te denken om te duiken!
Ik ga ook work en travel gaan doen en heb me al aangemeld bij travel active, maar er is nog niks concreet.

Groetjes Romy

Hey romy!

Hoe lang wil jij in totaal gaan reizen? Je hebt wel zo ongeveer dezelfde plannen als mij. Waar wil je gaan duiken in fiji? Want ticket met fiji erbij is niet duur alleen die duikcursus wel. Ik wil wel gaan surfen dat lijkt me echt cool. Ga je ook die informatie bijeenkomst de 5e dacht ik dat het was?

Groetjes, Amé

hoi mijn naam is alouetta je plannen klinken erg leuk vooral australie en nieuw zeeland daar wil ik zelf ook graag heen in febr ik wil vooral veel zien en genieten van de natuur ik ben net als jij ook niet echt sportief dus weet neit of ik zou durven raften en zo maar voor de rest klinkt het erg leuk als je wilt reageren mijn emailadres is [EMAIL=“alouetta85@hotmail.com”]alouetta85@hotmail.com

gr alouetta

Hey alouetta!

Ik heb je even toegevoegd op msn dan kunnen we er een keer over praten.

Groetjes, Amé

Hey Ame,

Ik vertrek begin november voor een jaar naar Australie. Eerst ga ik nog 2 maanden naar NZ en Tasmanie. Na Oud en Nieuw in Sydney wil ik lekker gaan backpacken door Australie.

Ik ben 23, hou ook van sporten en surfen wil ik daar zeker gaan leren! Verder wil ik lekker het land bekijken, hou ik van natuur en ben ik van een feestje ook niet vies haha…

Misschien keertje kletsen op msn? Kunnen we kijken of we qua route overeenkomen…

Groetjes,

Wendy