Reisgenoot gezocht oktober 2010 december 2010

Hoi allemaal,

Vanaf oktober 2010 wil ik graag naar Australie en ik ben op zoek naar een reisgenootje.
Ik ben van plan om te gaan reizen en daar niet te gaan werken.

Mijn planning is van Perth langs de zuidkust naar Sydney te reizen.
Maar mocht het zijn dat je ook b.v graag Nieuw-Zeeland wil zien, vind ik dat geen probleem.

Ben jij van plan om ook naar Australie te gaan en zoek je een reisgenoot?

Laat het mij dan weten?

Groetjes Sanne

Hoi Sanne,

Ik wil in december/ begin januari 3 a weken gaan reizen. Een aantal landen in Azie staan op mijn lijstje, maar ook nieuw zeeland. Heb je al enig idee of dit in je planning past?

Groetjes, Nanneke

Hoi nanneke,

Ik heb eigenlijk geen planning. Alleen dat ik weet dat ik rond 5 oktober tot en met 22 december in Australie/ Nieuw Zeeland wil verblijven. Nieuw Zeeland lijkt me ook erg leuk en ik denk wel dat dit in mijn planning past.

Groetjes Sanne

Hoi Sanne,

Ik zou ook graag rond oktober op reis willen naar een ver land om veel te zien! Ik ben nog nooit in Australie geweest maar ook dat staat op mn verlanglijstje. Ben je van plan om veel te backpacken? Ik ben namelijk niet zo’n fan van tenten, een paar nachtjes slapen in the wild is okee maar niet voor een paar weken. Ik ben net afgestudeerd en helemaal klaar voor avontuur!

Groetjes Kelly

hoi sanne,

ik ben ook opzoek naar een reisgenoot rond oktober om met een camper of auto wilt rond reizen in australie alleen ben ik 19 en je moet minimaal 21 zijn om een auto tekunnen huren of kopen.
Dus het lijkt me leuk om samen met iemand rond te rijden en testoppen waar we willen en veel tezien

Ik hoop zo snel mogelijk iets van je te horen.

Groetjes mitchell
19 jaar

Hi Sanne,

Ik vroeg me af of je inmiddels al een reisgenootje hebt gevonden. Ik zit momenteel al in Australië voor een stage. En die rond ik af in november.
Daarna ben ik zeker van plan om een grote rondreis te maken… Hiervoor heb ik dan nog iets van 3/4 weken.
Ik had het idee om langs te oost kust te reizen. Van Sydney richting Cairns en dan door naar Alice Springs en dan weer terug naar Melbourne… Waar ben jij nu? En heb je al concrete plannen gemaakt?

Groetjes,
Henrieke
21 jaar
[EMAIL=“henrieke.hamminga@gmail.com”]henrieke.hamminga@gmail.com