Rondreis Australië sept/okt 2010

Hi,
Ik woon vanaf november vorig jaar in Sydney en ben momenteel bezig met plannen maken voor een rondreis door australie in september en oktober. Voor de westkust zou ik graag samen met iemand een auto of camper huren om rond te trekken. Een stuk gezelliger en goedkoper!
De oostkust ben ik van plan te doen met een ticket voor de Greyhound bussen. Maar ik sta open voor andere ideeen!
grtjs! anna

Hallo Anna

Ik zag je reismaatje gevraagd en dacht laat ik eens reageren.

In 1ste instantie was/ben ik geneigd ietsje later dan sept richting Australie te gaan maar die tijd kan mischien ook. Ook ik wil uiteraard het westen doen en wist/weet nog niet precieshoe.

Mogelijk kunnen we verder via e-mail discusieren over je plannen. Je leeftijd staat niet in je bericht. Ik ben 61 en behoorlijk fit. Ik kijk uit om van je te horen. [EMAIL=“ampcpjansen@yahoo.com”]ampcpjansen@yahoo.com Anne marie jansen.

Hoi Anna,

Ook ik ben op zoek naar een reisgenoot in Australie.
Ik ben van plan om in oktober te reizen van Perth naar Sydney en dan de zuidkust voor ong. 3 maanden. Maar ik sta open voor andere bestemmingen. Je vertelde in je oproep dat je misschien een auto wilt huren en toevallig heb ik mijn rijbewijs.

Ik hoop zo snel mogelijk iets van je te horen.

Groetjes Sanne
21 jaar

Hoi Anna,
Ik ben momenteel al in Perth en opzoek naar een job wat niet zo goed loopt als gedacht.
Ik dacht hier 3 maand te blijven dan ook een beetje rond te trekken.

Dus als je nog steeds op zoek bent naar reisgenootjes laat maar iets weten
[EMAIL=“fons.vanheertum@hotmail.com”]fons.vanheertum@hotmail.com

Fons
22 jaar

hoi sanne,

ik ben ook opzoek naar een reisgenoot rond oktober om met een camper of auto wilt rond reizen in australie alleen ben ik 19 en je moet minimaal 21 zijn om een auto tekunnen huren.
Dus het lijkt me leuk om samen met iemand rond te rijden en testoppen waar we willen en veel tezien

Ik hoop zo snel mogelijk iets van je te horen.

Groetjes mitchell
19 jaar