Australië - Zomer 2012 (augustus)

Hallo allemaal!
Ik ben 29 jaar en heb het idee gekregen om in augustus misschien naar Australië te gaan.
Daar een auto te huren en bijv. in 4 weken tijd een groot deel van het land te verkennen (misschien is af en toe een binnenlandse vlucht nog nodig omdat het land zo groot is).

Via een georganiseerde groepsreis vind ik het eigenlijk niet zo interessant omdat ik vloeiend engels spreek, al een tijdje een rijbewijs heb en toch alles wel goed kan inplannen. Zo moeilijk is dat niet in een westers land.
Ik heb zelf al een paar verre reizen gemaakt. Meestal met vrienden en ook een keer met iemand via wereldwijzer.

Daarom probeer ik het dit jaar weer een keertje. Heeft er iemand zin om ook rond augustus richting Australië te gaan. Ik heb geen voorkeur voor een reisgenoot of reisgenote als je maar vrolijk, betrouwbaar bent en open staat voor een ongeplande trip! Ik denk dat het ook goed is om elkaar van tevoren te ontmoeten.
Dan ontdekken we gelijk of we goed met elkaar kunnen opschieten…

Dus… ik hoor graag van je en wie weet rijden we straks in Australie rond!

beste reisgenoot83,

Jou plannen klinken mij als muziek in mijn oren. Ik Ben van plan van de zomer het avontuur in Australië op te zoeken. Mijn idee is om eind juli in het vliegtuig te stappen en eind augustus het land te verlaten. een totaal tijd van 5 weken.

Ik had zelf het idee om langs de oostkust te reizen maar hier kan altijd vanaf geweken worden. Ik heb eerder rond getrokken in onder andere Amerika en Thailand. Dit waren eveneens reizen waarbij ik van te voren geen idee had waar ik naar toe zou gaan.

Het lijkt me leuk om in contact te komen om te kijken of het klikt.

Graag hoor ik van je.

Groeten Leon (leeftijd 24 jr.)

Hoi Leon
ik heb je net even een prive bericht gestuurd.

Hallo,
Toevallig zie ik dat Leon en jij contact hebben gezocht.
Ik heb net gereageert op Leon zijn oproep. Vanaf +/- 23 Juli wil ik de oostkust gaan bezichtigen in 2 weken. Ik start vanaf Sydney (waar ik momenteel werk) en wil in Cairns/Port Douglas eindigen. Ik ben flexibel in wat te bezichtigen, al schijnt de Whitsundays wel echt de moeite waard te zijn.
Als je me even smst of mijn Australische nummer: +6152445013, dan stuur ik je mijn e-mailadres.
Gr,
Judith (28j)